جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 8894 14:50 1393/10/21
حواستان به دزدان تعارفی باشد

حواستان به دزدان تعارفی باشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
حواستان به دزدان تعارفی باشد

حواستان به دزدان تعارفی باشد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پلیس به شهروندان در خصوص استفاده سارقان از خوراکی ها و نوشیدنی های خواب آور و تعارف به آنان برای عملی کردن نقشه هایشان هشدارداد.

به گزارش ایسنا، متاسفانه علیرغم هشدارهای پلیسی همچنان عده ای از افراد سوجو و فرصت طلب برای عملی کردن نیت پلیدشان در زمینه سرقت اموال و وجوه نقد شهروندان، آنان را با داروهای خواب آور بیهوش کرده و پس از انجام سرقت از محل متواری می شوند.در همین راستا پلیس هشدارهایی را در این خصوص ارائه کرده است. این افراد که معمولاً از پوشش بسیار شیک و مناسبی برخوردارند و بیان شیوا و رسایی دارند، افراد ساده، کم اطلاع، زودباور و بیشتر کهنسالان را طعمه خود قرار داده و پس از اینکه با آنها طرح دوستی ریختند به آنان یک نوشیدنی یا خوراکی تعارف می کنند.
وقتی فرد فریب خورده خوراکی را میل می کند به خواب عمیقی فرو می رود و تا ساعت ها بیهوش می ماند و در این فرصت نیز فرد سارق به راحتی اموال او را سرقت و بلافاصله از شهر دور می شود.
بررسی پرونده های متشکله در این خصوص نشان می دهد که این افراد بیشتر در پایانه های مسافربری، اتوبوس ها و قطارها و پارک ها طعمه های خود را اغفال می کنند و در فرصتی مناسب با تعارف نوشیدنی و غذای مسموم که گاه حتی می تواند یک آبمیوه باشد از آنان سرقت می کنند.
پلیس به شهروندان هشدار داده و از آنان خواسته که تحت هیچ شرایطی از دست افراد غریبه و غیر قابل اطمینان خوراکی و نوشیدنی دریافت نکرده و هرگونه رفتار مشکوکی را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |