جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 43145 19:04 1395/08/03
حباب سکه به ۳۰,۰۰۰ تومان افزایش یافت

حباب سکه به ۳۰,۰۰۰ تومان افزایش یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
حباب سکه به ۳۰,۰۰۰ تومان افزایش یافت

حباب سکه به ۳۰,۰۰۰ تومان افزایش یافت

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

هوشیار رحمانیانی

مدیر بخش آتی سکه کارگزاری مبین سرمایه

یحیی حیدریان

معامله گر قراردادهای آتی سکه

گزارش روزانه بازار آتی سکه دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵

دیروز در بازار آتی سکه شاهد بازار نوسانی بودیم و بازار به طور متوسط تا قبل از باز شدن بازار جهانی پیرو رشد همزمان دلار و سکه نقدی ۳۵۰۰تومان افزایش یافت و در بالاترین نرخ خود در سررسید تیرماه  به قیمت ۱۱۸۴۵۰۰۰ تومان افزایش یافت. اما با توجه به اخبار خوبی که از بازار جهانی منتشر شد انس کاهش یافت و بازار آتی در سررسید تیر با ۴۰۰۰ تومان کاهش به قیمت ۱۱۸۱۰۰۰ تومان رسید.

در بازار نقدی نیز با توجه به رشد انس طلا در ابتدای معاملات دیروز هر قطعه سکه طلای طرح جدید با افزایش ۷۰۰۰ تومان با قیمت ۱۱۰۴۰۰۰ تومان معامله شد که در پایان بازار دیروز قیمت هر قطعه سکه به ۱۱۰۲۵۰۰ تومان کاهش یافت. دیروز علارغم کاهش فاصله بازار آتی و سکه نقدی، حباب سکه به ۳۰۰۰۰ تومان افزایش یافت.

 بازار دلار دیروز با حمله به سقف قبلی به ۳۶۱۰ تومان رسید و با توجه به نزدیکی انتخابات آمریکا و اربعین انتظار براین است بازار روندی افزایشی داشته باشد.

اخبار مهم بازار طلای جهانی

دیروز در بازار جهانی آمارهای اقتصادی نسبتا خوبی اعلام شد شاخص خرید  مدیران بخش تولید بیشترین رشد را در دوازده ماه اخیر داشت و به عدد ۵۳٫۲ رسید و همین امر سبب کاهش ۱۰ دلاری انس شد و از مرز ۱۲۷۱ دلار به ۱۲۶۱ دلار کاهش یافت. همچنین رئیس فدرال سنت لوئیس آقای بولارد در صحبت های خود از افزایش نرخ بهره ایلات متحده و نیاز اقتصاد به افزایش حداقل برای یکبار آن خبر داد.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |