جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 10660 16:10 1393/12/06
توضیحات درباره فیلم‌های نوروز ۹۴

توضیحات درباره فیلم‌های نوروز ۹۴

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
توضیحات درباره فیلم‌های نوروز ۹۴

توضیحات درباره فیلم‌های نوروز ۹۴

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیر شبکه یک درباره‌ی پخش فیلم‌های سینمایی در ایام نوروز اعلام کرد

: سه فیلم از تولیدات شبکه در نوروز امسال پخش خواهد شد؛ ضمن اینکه یکسری فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی خریداری کرده‌ایم که بعد از توزیع آن‌ها در شبکه‌های تلویزیونی، تاریخ مشخصی برای پخش‌شان در نظر گرفته می‌شود.
به گزارش ایسنا، محمد احسانی در پشت صحنه سریال «تعبیر وارونه یک رویا» - کاری از فریدون جیرانی - حاضر شده بود، درباره‌ی پخش فیلم‌های نوروزی از تلویزیون و اینکه آمدنش از سینما به تلویزیون چقدر در خرید فیلم‌های سینمایی ایرانی موثر بوده است، گفت: ۶۰ الی ۷۰ درصد از کارهای اولیه برای پخش فیلم‌های نوروزی از شبکه‌های تلویزیونی انجام شده است و فقط توزیع آن‌ها در شبکه‌ها باقی مانده که آن هم به‌زودی انجام خواهیم داد. در کل سه فیلم مربوط به تولیدات خودمان می‌شود و یکسری فیلم‌های ایرانی و خارجی خریداری کرده‌ایم تا در ایام نوروز به روی آنتن بروند. اسامی فیلم‌های سینمایی ایرانی که قرار است در ایام نوروز از شبکه‌های تلویزیونی به روی آنتن بروند تقریبا مشخص است اما متأسفانه در ذهنم نیست. وی در ادامه درباره‌ی پخش فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در ایام نوروز از تلویزیون تصریح کرد: شنیده‌ام که در تأمین برنامه بحث خرید حق پخش فیلم «شیار ۱۴۳» مطرح شد، اما اطلاع دقیقی درباره به نتیجه رسیدن آن ندارم.
احسانی در ادامه گفت‌وگویش با خبرنگاران اعلام کرد که تلاش کردیم تا فیلم‌های خارجی خوبی خریداری کنیم تا در ایام نوروز روی آنتن ببریم. مدیر شبکه یک درباره پخش برنامه‌هایی متناسب با ایام فاطمه در ایام نوروز اظهار کرد: برنامه‌های غیرنمایشی ما تا حد زیادی متأثر از این مناسبت خواهد بود؛ ضمن اینکه برخی مستندها و فیلم‌هایی که برای پخش در نوروز آماده کردیم، مضمون مادر و مقام زن را خیلی برجسته کرده است که به ترتیب به روی آنتن خواهیم برد.

 



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |