جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 11348 15:07 1394/01/16
تهران میزبان نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی

تهران میزبان نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تهران میزبان نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی

تهران میزبان نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی (Iran Sea Expo) از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه سال جاری با حضور و مشارکت دهها شرکت داخلی و خارجی و همچنین سازمان های مختلف بین المللی در تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با مشارکت، همکاری و حمایت سازمان همکاری های اسلامی(OIC)، انجمن های کشتی داران اسلامی(OISA)، مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی اتاق اسلامی (ICRIC)، آژانس بین المللی اطلاعات اسلامی (IINA) و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی (ISESCO) و سازمانهای مرتبط داخلی برگزار می شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را اشاعه فرهنگ دریایی، ایجاد ارتباط راهبردی، تعاملی، اساسی و بین المللی حوزه دریایی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی و جهان و ارتقاء توسعه روابط علمی و تجاری دریایی بین کشور های اسلامی بیان کرد.

غلامرضا رضاییان اضافه کرد: افزایش سهم بازار از خدمات بندری، دریایی منطقه ای و جهانی، توانمند سازی و توسعه خدمات دریایی و دریانوردی، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان دریایی جهان اسلام، استفاده بهینه از ظرفیت های موجود حوزه دریایی کشورهای اسلامی، ارتقاء سطح علمی حوزه دریایی و دریانوردی و تلاش برای اتخاذ رویکرد واحد و ایجاد انسجام و وحدت لازم حوزه دریایی در برابر تحولات بین المللی برخی دیگر از اهداف برپایی نمایشگاه بین المللی دریایی کشورهای اسلامی است.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع برپا خواهد شد و پیش بینی می شود بیش از ۱۵ هزار کارشناس و متخصص از آسیا و اروپا از آن بازدید داشته باشند.

رضائیان گفت: این نمایشگاه شامل بخش های متنوعی از قبیل ارائه توانمندی ها و دستاوردها در زمینه کشتیرانی و حمل و نقل دریایی، صنایع کشتی سازی، صنایع فراساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس شناسی و هواشناسی، الکترونیک و مخابرات، گردشگری و تفریحات دریایی، حقوق دریایی، موسسات رده بندی، بیمه و موسسات اعتباری، نقشه برداری و هیدروگرافی، محیط زیست دریایی، مناطق آزاد ویژه اقتصادی، شیلات و آبزیان، تجسس و نجات دریایی، دانشگاه ها و مراکز عالی علوم و فنون دریایی، انجمن ها و اتحادیه ها با برگزاری کارگاه های آموزشی است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |