سه شنبه 28 فروردین، 1403

کدخبر: 10665 16:14 1393/12/06
تا بتوانم مانع توافق هسته ای خواهم شد

تا بتوانم مانع توافق هسته ای خواهم شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
تا بتوانم مانع توافق هسته ای خواهم شد

تا بتوانم مانع توافق هسته ای خواهم شد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی باردیگر با تکرار ادعاهای واهی خود درباره برنامه هسته ای ایران گفت

که همه توان خود را ایجاد مانع در رسیدن غرب و ایران به توافق هسته ای بکار خواهد بست.
به گزارش خبرگزاری فرانسه ؛ بنیامین نتانیاهو که قرار است روز سوم مارس، ۱۲ اسفند، به دعوت جان بینر رییس مجلس نمایندگان آمریکا به واشنگتن برود و در کنگره ایالات متحده درباره برنامه هسته ای ایران سخنرانی کند.
دعوتی که سبب عصبانیت کاخ سفید شده و باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا و سایر اعضای دولتش گفته اند که با نتانیاهو دیدار نخواهند کرد.
بنیامین نتانیاهو روز سه شنبه در بیانیه ای گفت: اطلاعاتی که در روزهای اخیر به من رسیده نگرانی مرا درباره توافقنامه در حال تدوین میان ایران و قدرت های جهانی تشدید کرده است.
وی مدعی شد اگر این توافقنامه امضاء شود به ایران اجازه می دهد که در آستانه تبدیل شدن به کشوری هسته ای قرار گیرد.
وی افزوده است: موظف هستم هرکاری را که می توانم برای جلوگیری از چنین توافقی انجام دهم .
از سوی دیگر به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، جان کری وزیر خارجه آمریکا که دوشنبه شب پس از پایان دور دیگری از مذاکرات هسته ای با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در ژنو به واشنگتن بازگشت، روز سه شنبه در کمیته روابط خارجی کنگره از سیاست دولت اوباما در مذاکرات هسته ای با ایران دفاع کرد.
او گفت مخالفت ها با رسیدن به توافق احتمالی بی جاست چرا که از جانب کسانی صورت می گیرد که درباره محتوی نهایی آن چیزی نمی دانند و من به این افراد می گویم صبر کنند تا بینند نتیجه مذاکرات چه می شود.
رسانه های خبری در روزهای اخیر با انعکاس موضعگیری های مقامات رژیم صهیونیستی درخصوص توافق احتمالی ایران و غرب درباره موضوع هسته ای ؛ این توافق را به منزله شکست اسراییل توصیف می کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |