پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 3403 14:29 1393/04/23
بهترین فرصت خرید طلا چه زمانی است؟

بهترین فرصت خرید طلا چه زمانی است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
بهترین فرصت خرید طلا چه زمانی است؟

بهترین فرصت خرید طلا چه زمانی است؟

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه بازارپول : رئیس موسسه مالی و سرمایه گذاری سکند اسکایز تاکید کرد: تا زمانی که قیمت طلا بالاتر از ۱۳۰۰دلار در هر اونس تثبیت شده بهترین فرصت برای خرید این فلز زرد خواهد بود

به گزارش اف ایکس استریت، کریس کاپره رئیس و پایه گذار موسسه سرمایه گذاری سکند اسکایز ضمن اشاره به تحولات اخیر بازار طلا تصریح کرد: تا زمانی که قیمت طلا بالاتر از ۱۳۰۰ دلار در هر اونس تثبیت شده باشد روند قیمت این فلز زرد صعودی خواهد بود و به نظر من بهترین فرصت برای خرید است.
بر اساس این گزارش وی افزود: پس از شکسته شدن سطح مقاومتی ۱۳۳۰ دلاری قیمت طلا در مسیر درستی قرار گرفته و می تواند سطوح مقاومتی بعدی را نیز بشکند. به نظر من قیمت طلا در کوتاه مدت بالاتر از سطح ۱۳۳۰ دلاری تثبیت خواهد شد.
این تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: به نظر من قیمت طلا در کوتاه مدت در دامنه ۱۳۳۳ تا ۱۳۲۴ دلاری در نوسان خواهد بود. اگر قیمت طلا بتواند سطح مقاومتی ۱۳۴۵ دلاری را در روزهای آینده شکسته و از این سطح عبور کند قیمت هر اونس طلا به زودی به بیش از ۱۳۵۱ و سپس ۱۳۸۶ دلار خواهد رسید.
ولی اگر قیمت طلا نتواند این سطح مقاومتی را بشکند و با افت روبرو شود سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا ۱۳۰۶ دلار خواهد بود
 تحلیل تکنیکال از تحولات آتی بهای طلا
تازه ترین تحلیل تکنیکال مانی کنترل نشان می دهد که احتمال کاهش شدید قیمت طلا به کمتر از ۱۳۱۵ تا ۱۳۱۰ دلار در هر اونس وجود دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از سایت طلا،مانی کنترل، تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که اگر قیمت طلا نتواند سطح ۱۳۳۰ دلاری را حفظ کرده و بار دیگر به بالاتر از این سطح بازگردد احتمال افت شدید قیمت این فلز زرد به ۱۳۱۵ تا ۱۳۱۰ دلار وجود دارد.
بر اساس این گزارش در صورتی که قیمت طلا بتواند بار دیگر به بالاتر از ۱۳۳۰ دلار برسد قیمت این فلز زرد می تواند به بیش از ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۰ دلار نیز افزایش یابد.
قیمت طلا که هفته گذشته نیز با رشد ۱٫۳ درصدی روبرو شده بود از ابتدای هفته جاری روندی نزولی را آغاز کرده است.
به نظر می رسد سخنرانی جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در کنگره و همچنین تحولات سیاسی بین المللی به خصوص اوضاع نوار غزه و اوکراین و عراق تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |