جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 14148 15:26 1394/04/23
برگزاری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 در مشهد مقدس

برگزاری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 در مشهد مقدس

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
برگزاری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 در مشهد مقدس

برگزاری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 در مشهد مقدس

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دکتر نیما امیر شکاری خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 در مشهد مقدس

گروه نهادهای مالی

financials@jahaneghtesad.com

سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015با همکاری تنگاتنگ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، صنایع و معادن ایران، شورای هماهنگی بانک های استان خراسان رضوی، اتاق مرکزی تعاون جمهوری اسلامی و کلیه دانشگاه های سراسر کشور ازجمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی و دیگرسازمان های مدیریتی، علمی و پژوهشی در هفته بانکداری در شهریور ماه سال 94 در مشهد مقدس برگزار می¬شود.

 نیما امیر شکاری دبیر علمی این جشنواره با بیان مطلب فوق در گفتکو با خبرنگار جهان اقتصاد ، افزود : تفاوت اصلی این همایش با سایر همایش های مشابه، در مخاطب قرار دادن شعب و بویژه شعب خارج از پایتخت به عنوان نقطه تماس نهایی بانک و مشتری می باشد. شناخت هرچه بیشتر مجریان از مفاهیم و فناوری های نوین می تواند به اندازه ارتقای دانش مدیران ارشد و سیاستگزاران ارزشمند باشد. وی گفت : یکی از بخش های ویژه این جشنواره برگزاری پنل ها، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور مدیران امور شعب کلیه مناطق کشور، جمعی از مدیران عامل بانک ها، مدیران ارشد نظام بانکی، اساتید و نخبگان بنام این عرصه در حوزه های مختلف نظیر ؛ بررسی آینده بانکداری الکترونیک، ابزارهای پرداخت، بررسی ابعاد طرح چکاوک، تجهیزات بانکداری الکترونیک و بازاریابی خدمات بانکی، امنيت در بانکداری الکترونیک و ... می باشدکه بصورت خاص برای مخاطب سطح شعب که مجریان نهایی سیاست های مرکزی هستند طراحی شده است.

وی یادآور شد : برگزاری این اجلاس در استان خراسان رضوی و مصادف شدن آن با اجرای آزمایشی طرح چکاوک در این استان در چند روز گذشته و همچنین حضور گسترده مخاطبان ویژه نظام بانکداری کشور از جمله وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، جناب آقای دکتر طیب نیا ، مدیران ارشد نظام بانکی، مدیران امور شعب، اساتید، نخبگان و متخصصان این عرصه، فرصت بسیار مغتنمی جهت اطلاع رسانی گسترده و جامع طرح های مختلف بانک مرکزی از جمله این طرح که مورد تاکید رییس کل بانک مرکزی نیز می باشد،  فراهم آورده است. دکتر امیر شکاری خاطرنشان کرد، فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک با توجه به تنوع فرهنگی و ضریب نفوذ مختلف فناوری در کلیه استان های کشور، معرفى ديدگاه¬هاى مختلف درخصوص بانكدارى الكترونيك و سيستم هاى پرداخت، آشنايى با نقاط ضعف وقوت كشوردر زمينه بانكدارى الكترونيك و ... از دیگر اهداف عمده این جشنواره به شمار می رود.

وی تجلیل و قدردانی از چهره های ماندگار نظام اقتصادی و بانکی، معرفی زنان موفق در عرصه بانکداری و مدیران برتر امور شعب را از دیگر برنامه های متنوع این رویداد دانست.در نهایت وی با ابراز امیدواری از برگزاری موفق این جشنواره افزود:  امید است با عنایت به پیشرفت روز افزون صنعت بانکداری الکترونیک در دنیا و همچنین با توجه به لغو احتمالی تحریم های اقتصادی، برگزاری این جشنواره  سرآغاز روشنی در مسیر پیشرفت و توسعه این صنعت در کشور به ارمغان آورد.علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی iSOi.ir مراجعه نمایند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |