پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 4879 14:47 1393/05/31
ایجاد پاتوق‌های زنانه گفت ‌وگو در کشور

ایجاد پاتوق‌های زنانه گفت ‌وگو در کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
ایجاد پاتوق‌های زنانه گفت ‌وگو در کشور

ایجاد پاتوق‌های زنانه گفت ‌وگو در کشور

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی


مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به اهمیت پر کردن اوقات فراقت بانوان به شکل صحیح تأکید کرد: ایجاد پاتوق‌های گفت‌وگو و همفکری برای بانوان را در دستور کار داریم که از طریق آن بخشی از اوقات فراغت بانوان پر شود.
به گزارش ایسنا ، فهیمه فرهمندپور در جمع خبرنگاران محلی استان مرکزی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود جهت رفع نیازهای بانوان استفاده کنیم؛ یکی از رنج‌های چند سال اخیر در حوزه بانوان را ناهماهنگی و نیز مشکلات اداری عنوان کرد و افزود: از همه پتانسیل های موجود و نیز موازی کاری در این حوزه کمک می گیریم که مشکلات را کاهش دهیم.
وی به اعتیاد بانوان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه آمار معتادین زن نسبت به گذشته بیشتر شده و باید به سرعت در این خصوص چاره‌اندیشی شود.
مشاور وزیر کشور در امور زنان وخانواده به بالا بودن آمار طلاق در استان مرکزی نسبت به متوسط نرخ کشور اشاره و تصریح کرد: تحکم خانواده‌ها در انتخاب فرد برای ازدواج باید کاهش پیدا کند و نیز لزوم انجام مشاوره قبل از ازدواج به شکلی کاملاً کارشناسانه‌تر حس می‌شود.
فرهمندپور افزود: یکی از بزرگترین مشکلات استان مرکزی در حوزه بانوان کم بودن امکانات تفریحی جهت اوقات فراغت بانوان است و این باعث تأسف است که در شهر صنعتی اراک پارکی برای بانوان وجود ندارد.
وی به پیامدهای استفاده از قلیان اشاره کرد و افزود: استفاده دختران جوان از قلیان به ویژه در جمع خانواده زنگ خطر را به صدا در می‌آورد و حاکی از آن است که هنجارها دچار تغییر شده اند و به عنوان یک جریان فرهنگی قابل بررسی است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |