شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 14513 13:51 1394/05/10
انتقال چند خط ریخته‌گری «سایپا» به خارج تهران

انتقال چند خط ریخته‌گری «سایپا» به خارج تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
انتقال چند خط ریخته‌گری «سایپا» به خارج تهران

انتقال چند خط ریخته‌گری «سایپا» به خارج تهران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام مخالفت خود در مورد استقرار صنایع های‌تک در شعاع 120 کیلومتری تهران گفت: درحال حاضر هدف باید مدیریت برای کاهش جمعیت در تهران باشد و لازم است که توزیع عادلانه جمعیت صورت بگیرد.

محمدهادی حیدرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پایش شبانه صنایع تهران، تصریح کرد: گشت شبانه از زمستان سال گذشته شروع شده و هدف این اقدام آن است که استانداردهای صنایع رعایت شود.

وی افزود: در نتیجه‌ اجرای پایش شبانه صنایع تعدادی پرونده‌ قضایی تشکیل شد و درحال حاضر گشت شبانه اثر خود را گذاشته و تعداد بسیاری از این صنایع به سمت اصلاح رفته‌اند.

حیدرزاده در ادامه افزود: بخاطر شرایط حاصل از تحریم، تعدادی از صنایع امکان داشتن شیفت شب را نداشتند و آن را تعطیل کرده بودند، ولی ممکن است بعد از رفع تحریم‌ها و در دوره پساتحریم در صنایع، شیفت شبانه نیز افزایش یابد.وی گفت: فاز سوم این پایش از دوم اردیبهشت ماه تا 15 خرداد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه تا به حال از 30 هزار واحد صنعتی پایش صورت گرفته، گفت: فاز چهارم گشت شبانه در حال برنامه‌ریزی است و در نیمه مرداد شروع خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به خروج برخی صنایع آلاینده شهر تهران گفت: شرایط انتقال چند خط ریخته‌گری سایپا و انتقال روغن قو به محدوده شهر تهران فراهم شده است، ولی باید به صاحبان صنایعی که قصد انتقال کارخانه‌ها را به خارج از تهران دارند، زمان بدهیم تا تکنولوژی لازم را فراهم و زمین مورد نظر را پیدا کنند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |