سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 12957 15:03 1394/03/06
افزایش 40 میلیون دلاری سرمایه گذاری در صنعت نوشیدنی ایران

افزایش 40 میلیون دلاری سرمایه گذاری در صنعت نوشیدنی ایران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
افزایش 40 میلیون دلاری سرمایه گذاری در صنعت نوشیدنی ایران

افزایش 40 میلیون دلاری سرمایه گذاری در صنعت نوشیدنی ایران

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه تولید: گروه عوجان ایران از سرمایه‌گذاری40 میلیون دلاری در کارخانه قوطی‌سازی خود درکشور خبر داد، این سرمایه‌گذاری به عنوان بخشی از تلاش گروه عوجان برای دو برابر کردن ظرفیت تولید جهت پاسخ دادن به تقاضاهای موجود منطقه معرفی شد.

روز چهارشنبه و درحاشیه نمایشگاه بین‌المللی آگروفود2015، نشستی رسانه‌ای با حضور اصحاب رسانه و «تولگا سزار» عضو هیئت مدیره و مدیر ارشد بازرگانی گروه عوجان ایران برگزار شد.

وی دراین نشست با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در ایران و دو برابر شدن ظرفیت تولید کارخانه قوطی‌سازی آلومینیوم کاوه، گفت: به عنوان عضوی از یک هولدینگ گسترده که بیش از 100 سال قدمت دارد، مفتخریم که ازسال 2003 در ایران در حوزه نوشیدنی و بسته‌بندی با سرمایه‌گذاری بیش از 170 میلیون دلار حضور داریم. کارخانه اصلی ما در ساوه، کارخانه‌ای منسجم با فناوری پیشرفته در تراز جهانی است. ما در بخش بازار نوشیدنی‌ها در ایران، فرصت ویژه‌ای را می‌بینیم و راه‌اندازی خط تولید دوم در کارخانه قوطی‌سازی آلومینیوم کاوه، نشان‌دهنده تعهدات ما به رشد این صنعت در کشور و منطقه است. همچنین قصد داریم با بهره‌گیری از دانش محلی، به تعهداتمان نسبت به جامعه، مردم و محیط‌زیست ایران عمل کنیم.

تولگا سزار ادامه داد: ما از مواد اولیه داخلی با کیفیت استفاده می‌کنیم و در تلاش هستیم تا بهره‌گیری از تولیدات داخلی ایران را گسترش دهیم. ما درحال برنامه‌ریزی برای گسترش دامنه تولیدات نوشیدنی، معرفی برندها و گروه‌های جدید محصولات تندمصرف نیز هستیم. همچنین قصد داریم با بهره‌گیری از دانش شرکت هولدینگ‌مان در زمینه‌های هتل‌داری، املاک و گردشگری، در صنعت دارای پتانسیل گردشگری ایران سرمایه‌گذاری کنیم.

گفتنی است فعالیت گروه عوجان ایران علاوه بر کارخانه قوطی‌سازی آلومینیوم کاوه، شامل فعالیت شرکت صنایع عوجان ایرانیان نیز می‌شود. این شرکت فعالیت خود را از سال 2005 در ایران شروع کرده است.

 
 
 


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |