جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 71302 18:29 1396/07/26
اخبار کوتاه کسب و کار

اخبار کوتاه کسب و کار

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار

اخبار کوتاه کسب و کار

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

عضویت ایران در هیات مدیره فنی ایزو پس از نیم قرن

معاون سازمان ملی استاندارد ایران گفت که تا پایان دولت دوازدهم، نظام خوداظهاری استاندارد به طور کامل در کشور اجرا می شود.به گزارش ایرنا، جهانبخش سنجابی شیرازی افزود: کار اجرایی برای اسقرار نظام خوداظهاری استاندارد از خرداد سال جاری در کشور آغاز شده و تا پایان امسال ۲۰۰ قلم کالا از چهارگروه کالایی به صورت پایلوت مشمول نظام خوداظهاری و خودکنترلی می شوند.وی دوره فعالیت دولت یازدهم را دوره طلایی برای استاندارد در کشور معرفی کرد و گفت: یکی از توفیقاتی که ایران در بحث استاندارد در دولت یازدهم به آن دست یافت،عضویت درهیات مدیره فنی ایزو پس از نیم قرن بوده است. وی افزود: تنها ۱۵کشور دراین مجمع فنی عضو هستند و ایران در تاریخ ۹۲ ساله نظام استانداردسازی، برای دومین بار است که عضو آن می شود.  

 فروش دنا پلاس آغاز شد

ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس در مهر ماه را به نمایندگی های این شرکت اعلام کرد. در بخشنامه جدید ایران خودرو به نمایندگی ها شرایط فروش دنا پلاس درمهر ماه اعلام شد. این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز۲۶مهرماه آغاز شده و در ضوابط اجرای آن آمده: دراین بخشنامه صرفاً  امان ثبت نام برای مشتریان حقیقی فراهم است و ثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.  

اولین خودروی اتوماتیک سایپا درعراق روی خط تولید می رود

علی رغم وجود نا امنی های گسترده و وضعیت بی ثباتی اقتصادی در عراق که به دلیل وجود داعش در این کشور به وجود آمده بود و در حالی که اکثر برند های به نام دنیا در بازار پرمخاطره عراق حضور نداشتند، تنها گروه خودروسازی سایپا بود که در آن شرایط دشوار خط تولید محصولات خود را در سایت اسکندریه عراق که تنها چند کیلومتر با خاکریزهای داعش فاصله داشت راه اندازی و به بهره برداری رساند.به گزارش سایپا نیوز،از سوی دیگر نیز به دلیل استقبال مشتریان عراقی از خودروهای گروه سایپا و به ویژه خودرو سایپا ۱۳۱ که در گذشته به صورت خودرو کامل به عراق صادر می شد، گروه خودرو سازی سایپا توانست در سال ۱۳۹۶ خط تولید این محصول را در عراق راه اندازی کند.همچنین باتوجه به استقبال مشتریان عراقی از خودروهای اتوماتیک، به زودی خط تولید خودرو آریو در سایت اسکندریه راه اندازی خواهد شد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |