شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 67776 17:44 1396/06/05
اخبار کوتاه کسب و کار ۶ شهریور ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۶ شهریور ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۶ شهریور ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۶ شهریور ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

آغاز جشنواره جوایز شرکت پرداخت الکترونیک سداد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد از ابتدای شهریور ۱۳۹۶ دور تازه جشنواره جوایز خود را آغاز کرد. این شرکت تا پایان امسال به کسانی که از کارتخوان های سداد استفاده می کنند به صورت هفتگی جایزه اهدا می کند. از جمله جوایز این جشنواره می توان به سه جایزه ۱۰ میلیون تومانی در هر هفته اشاره کرد. جایزه ویژه جشنواره شرکت پرداخت الکترونیک سداد یک دستگاه بنز ۲۰۱۷ سریE است. شرکت پرداخت الکترونیک سداد تا کنون به منظور ترغیب افراد به استفاده از کارتخوان هایش، چندین دوره جشنواره جوایز برگزار کرده است که این امر اقبال همگانی به کارتخوان های این شرکت را در پی داشته است، از اینرو جوایز این دوره شامل کسانی که برای نصب کارتخوان تا پایان سال ۹۶ نزد این شرکت ثبت درخواست کنند و پس از دریافت کارتخوان خود از آن استفاده کنند، نیز می شود.  

فروش "بن‌سای" و "لاکی‌بامبو" ممنوع شد

رییس اتحادیه گل فروشان از ابلاغ دستور جمع آوری گل‌های "لاکی‌بامبو" و "بن‌سای" از گل فروشی‌های سطح تهران خبر داد.اکبر شاهرخی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۳ به بعد با دستور وزارت جهاد کشاورزی واردات این دو نوع گل ممنوع اعلام شده است، اما باید توجه داشت که طی این سال‌ها بخش قابل توجهی قاچاق در این حوزه صورت گرفته است.وی همچنین گفت: از اول شهریور امسال به تمام واحدهای گل فروشی سطح تهران که زیر نظر اتحادیه قرار دارند اعلام کرده‌ایم که فروش این گل‌ها از این پس ممنوع خواهد بود و باید این دو نوع گیاه از سطح گل فروشی‌ها جمع آوری شوند.  

تکمیل استاندارد غذای حلال با انطباق بیش از ۹۶ درصد با فقه شیعه جعفری

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با اقدامات انجام شده توانسته‌ایم در سطح منطقه استاندارد غذای حلال با انطباق بیش از ۹۶ درصد با فقه شیعه جعفری را به ثمر برسانیم. نیره پیروز بخت در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه علاوه برفعالیت های ملی و داخلی در عرصه فعالیت‌های بین الملی طی سه سال اخیر قدم های مثبتی برداشته شده است، عنوان کرد: در جمهوری اسلامی ۱۰۰ درصد اعتماد داریم هر آنچه دارد به دست مردم می رسد حلال است اما حدود سه سال است که به صورت خیلی فعال در حوزه موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشورهای اسلامی وارد شده‌ایم و اکنون در بین ۳۶ کشور اسلامی عضو هیئت مدیره این موسسه هستیم و ریاست یکی از کمیته مهم از جمله ارزیابی و انطباق با ایران است.  

 بازار ارزان‎فروشی کاشی‎وسرامیک داغ شد

رئیس انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک به ارزان فروشی کاشی و سرامیک در سطح بازار اشاره کرد و گفت: برخی برای تصاحب بازار اقدام به ارزان فروشی می‌کنند که همین امر باعث می‌شود صنعت کاشی و سرامیک کشور همچنان شاهد رونق نباشد.بهنام عزیززاده در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه با وجود گرانی مواد اولیه، تولیدکنندگان کاشی و سرامیک به دلیل عدم کشش بازار امکان افزایش قیمت محصولات خود را ندارند، اظهار داشت: متأسفانه امروز رقابت منفی میان تولیدکنندگان کاشی و سرامیک وجود دارد که این امر مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی بوجود آورده است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |