شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 55197 18:06 1395/12/06
اخبار کوتاه کسب و کار ۴ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۴ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۴ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۴ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

انتصاب مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی خانه معدن ایران

رئیس خانه معدن ایران طی حکمی، علیرضا بهداد را به عنوان مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی خانه معدن ایران منصوب کرد.به گزارش روابط عمومی خانه معدن ایران، محمدرضا بهرامن در این حکم با اشاره به افزایش فعالیت های بخش خصوصی در توسعه معادن کشور و بالا رفتن نقش خانه معدن ایران در تصمیم سازی ها و سیاست گذاری ها، خواستار اطلاع رسانی فعالیت های صورت گرفته و ارتباط این تشکل با سایر نهادهای معدنی کشور شده است.  

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به انجمن جهانی شهربازی پیوست

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان یکی از بازرسان شهربازی و پارک بازی ها در ایران به انجمن بین المللی شهربازی IAAPA پیوست. این شرکت جهت به روز بودن، آگاهی از حوادث، رخداد های مهم و آخرین تغییرات در حوزه صنعت تجهیزات شهربازی در سال ۲۰۱۷  تحت عنوان ارائه خدمات بازرسی و مشاوره به عضویت انجمن بین المللی شهر بازی در آمده است.انجمن بین المللی شهربازی که مختصرا IAAPA خوانده می شود نزدیک به ۵ هزار عضو صنعت شهرباری در ۹۹ کشور دنیا دارد. مهمترین رخداد های صنعت شهر بازی توسط این انجمن برگزار می گردد که شامل نمایشگاه های بین المللی شهر بازی می باشد .همچنین IAAPA در راستای ایمنی میهمانان مجموعه های تفریحی همکاری نزدیکی با سازمان استاندارد ASTM  دارد و در این راستا اقدام به برگزاری همایش های ایمنی، هماهنگ سازی استاندارد های بین المللی ،اشتراک دانش و تجربیات افراد و اطلاع رسانی به اعضا می نماید.  

۵ خودروی جدید تویوتا به ایران وارد می‌شود

مدیربازاریابی نمایندگی تویوتا گفت: درسال جدید ما ۵ خودرو جدید عرضه خواهیم کرد. ضمن آن که ما برای واردات خودروهای هیبریدی برنامه گسترده‌ای داریم.مدیربازاریابی نمایندگی تویوتا در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به این پرسش که چرا بعضا یک مدل تویوتا با آپشن‌های گوناگون  به مشتری‌ها تحویل داده می‌شود؟ ، اظهار داشت: با وجود این که تحریم‌های هسته‌ای لغو شده است اما هنوز اثرات آن وجود دارد به طوری که ما برای تامین نیاز بازار مجبور شدیم از راه‌های مختلف خودرو وارد کنیم.فرزاد صالحی ادامه داد: خودرویی که برای بازار خلیج فارس تولید می‌شود به طور حتم آپشن های متفاوتی با خودوریی که برای روسیه ساخته شده دارد، مثلا در اروپا خودرو با سانروف خیلی کم است چون نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس آفتاب کمتری دارند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |