پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 69302 18:53 1396/06/28
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ شهریور ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ شهریور ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ شهریور ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۹ شهریور ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

 تحویل خودرو دنا پلاس به خانواده شهدای پلاسکو

خانواده شهدای پلاسکو طی مراسمی خودرو دنا پلاس خود را تحویل گرفتند. به گزارش ایکو پرس گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی و به نشانه قدردانی از ایثارگری شهدای پلاسکو،۱۶ دستگاه دنا پلاس را به خانواده های آنان اهدا کرد. هزینه خرید این خودروها توسط کارگران و صاحبان کارگاه ها و کارخانه های قطعه سازی بخش خصوصی تامین شده و این خودروها و اسناد مالکیت آنها به خانواده آتش نشانان اهدا شد.  

حواله های ساندرو استپ وی قابل فروش نیست

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در جریان داد و ستد متوجه خریداران و فروشندگان است. به گزارش سایپا نیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای جلوگیری از کسب و کارهای حاشیه ای در پیش فروش ساندرو استپ وی، اقداماتی انجام شده که هر کدام به نوبه خود باز دارنده بود و از ایجاد فضای دلالی جلوگیری می نماید.تقی زاده با اشاره به ابلاغ بخش نامه به نمایندگی ها در روز گذشته گفت: هر گونه اعلام روش های فروش، درج آگهی و... در خصوص خودرو استپ وی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد.وی در انتها با تاکید دوباره به این که، عواقب هر گونه خرید فروش حواله ساندرو استپ وی متوجه فروشندگان و خریداران است افزود: نمایندگی های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.  

بررسی ابهامات شرکت ملی مس در هیئت تحقیق و تفحص

یک عضو هیئت تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس ایران گفت که این هیئت منتظر پاسخ مدیریت شرکت ملی مس به برخی ابهامات است.محمد عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: براساس اسناد به دست آمده در حال بررسی ابهامات موجود در شرکت ملی مس هستیم و امیدواریم مدیران شرکت مس پاسخ قانع کننده‌ای برای ابهامات موجود در اسناد داشته باشند.وی افزود: مکاتبات لازم را با مدیر عامل شرکت ملی مس انجام داده‌ و موارد مورد ابهام را به ایشان اعلام کرده‌ام و منتظر پاسخ‌ها و استدلالات مدیریت شرکت ملی مس هستم.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |