جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 62333 19:04 1396/03/24
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

 فروش ۲۰۰۸ هنوز آغاز نشده؛ مردم فریب نخورند

ایران خودرو اعلام کرد:محصول پژو۲۰۰۸ فقط از طریق این گروه صنعتی به فروش خواهد رسید. مردم فریب افراد و موسسات غیرمجاز را نخورند. ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای نسبت به فعالیت برخی افراد و موسسات غیرمجاز هشدار داد و تاکید کرد که محصول پژو۲۰۰۸ فقط از طریق این گروه به فروش خواهد رسید و ایران خودرو تنها مرجع رسمی فروش این محصول است.براساس این اطلاعیه، طرح فروش خودروی ۲۰۰۸ به زودی از طریق این گروه صنعتی اجرا خواهد شد. در چنین شرایطی دیده شده که برخی افراد و شرکت ها از اقبال عمومی نسبت به این محصول سوء استفاده کرده و با دریافت پول، برای عرضه پژو۲۰۰۸ ثبت نام می کنند.ایران خودرو صراحتا اعلام می کند که تنها مرجع رسمی فروش و عرضه این محصولات است و هر گونه طرح فروش از سوی مرجعی دیگر رد می شود و غیرقابل قبول است.  

 آشتی مردم با چای ایرانی واردات را کاهش داد

رئیس سازمان چای کشور گفت: با افزایش ۶۳ درصدی مصرف چای خشک و استقبال مردم از چای ایرانی واردات چای خارجی ۱۱ درصد کاهش یافت. محمدولی روزبهان اظهار کرد: با حمایت دولت از چایکاران و صنعت تولید چای، مصرف چای خشک تولید داخل ۶۳ درصد رشد کرد که نشان دهنده آشتی مردم با چای ایرانی است.وی افزود: افزایش قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای، پرداخت وام های به زراعی، پرداخت وام به کارخانجات چای، تشکیل صندوق حمایت از صنعت چای کشور با پرداخت ۱۰۰ درصد سهام چایکاران، تامین نقدینگی کافی خرید برگ سبز چای  و پرداخت به موقع مطالبات چایکاران را  از جمله اقدامات حمایتی دولت  از صنعت چای عنوان کرد.  

سایپا برای رفع فوری نقص در سیم‌کشی تیبا فراخوان داد

گروه خودروسازی سایپا برای رفع نقص در سیم کشی کنار رله باکس تیبا، از صاحبان این خودرو خواست تا فوراً به نمایندگی‌ها مراجعه کنند. به گزارش فارس، در پیامکی که سایپا برای صاحبان تیبا ارسال کرده، آمده است:مالک محترم خودرو تیبا، خودروی شما به جهت حصول اطمینان از سلامت کامل آن و عدم وجود نقص احتمالی در سیم کشی کنار رله باکس نیاز به بازبینی فوری و خدمات خارج از دوره دارد.لطفا در اسرع وقت به نزدیکترین نمایندگی مجاز شرکت سایپا یدک مراجعه نمایید. بدیهی است مسئولیت پیامد عدم مراجعه به عهده مالک خودرو می باشد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |