چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 56769 17:20 1395/12/24
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تولید پژو ۲۰۰۸ در ایران خودرو آغاز شد

با تجهیز خطوط پژو ۲۰۰۸ تولید این محصول در شرکت ایران خودرو آغاز شد.این مدل خودرو۲۰۰۸، نمونه محصولی است که تولید آن کمتر از شش ماه گذشته در اروپا شروع شده است.به گزارش «پرشین خودرو»، تجهیز خطوط تولید محصولات ایکاپ پس از امضای قرار داد ایران خودرو و پژو آغاز و بر اساس برنامه زمان بندی شده، نخستین محصول ۲۰۰۸ نیز در اسفند ماه تولید شد.این خط تولید با سرمایه گذاری شرکت ایکاپ راه اندازی شده و ظرفیت تولید سالانه آن نیز بیش از۳۰هزار دستگاه است.شرکت تام ایران خودرو پروژه خط بدنه پژو ۲۰۰۸ را در یک مناقصه بین‌المللی با حضور برخی شرکت‌های چینی و اروپایی برنده شد.  

واردات سیگار مشمول ۴۰درصد افزایش واردات شد

گمرک ایران در بخشنامه‌ای تاکید کرد که واردات سیگار، توتون قلیان وارداتی، توتون پیپ و سایر کالاهای ساخته شده دخانی که امسال مشمول ۴۰درصد افزایش تعرفه شده، منوط به اخذ سپرده یا ضمانت‌نامه است.به گزارش مهر، در بخشنامه جدید گمرک آمده است: «پیرو بخشنامه ۴۳۴/۲۴۹۶۴۳ مورخ ۹۵/۱۲/۲۰ و مفاد بند ۷ بخشنامه مذکور در خصوص عوارض مرتبط با ردیف درآمدی ۱۶۰۱۱۷ قانون بودجه سال ۹۵ موضوع افزایش ۴۰ درصد به قیمت سیگار و توتون قلیان وارداتی، توتون پیپ و سایر کالاهای ساخته شده دخانی، خواهشمند است دستور فرمایند نسبت به قطع مرور زمان اظهارنامه‌های مربوط به توتون وارده که کالای آنها ترخیص شده و همچنین اخذ سپرده یا ضمانتنامه جهت عوارض فوق بابت اظهارنامه‌های در جریان و کالاهای موجود در گمرک تا اطلاع ثانوی و وصول جوابیه از مراجع ذیصلاح در خصوص موضوع با رعایت کامل مقررات اقدام نمایند.»    

تولید کامیون افزایش یافت

بهمن ماه امسال تولید انواع کامیون در خودروسازان داخلی به طور میانگین ۱۴۸ درصد افزایش یافت.به گزارش ایسنا، در این مدت تولید این محصولات در سایپا دیزل با افزایش ۵۸۵.۶ درصدی همراه بوده است. تولید انواع کامیون در زامیاد نیز رشد داشته است.بهمن ماه امسال تولید انواع کامیون در گروه بهمن نیز ۹۰.۹ درصد افزایش یافته است. تولید این محصولات در تیراژه دیزل نیز صعودی بوده است. تولید انواع کامیون در ماموت نیز با افزایش همراه بود و با رشد ۱۸۰.۴ درصدی همراه بود. در این مدت تولید انواع کامیون در آذهایتکس نیز مجددا آغاز شده و از صفر دستگاه در بهمن ماه سال گذشته به ۱۸ دستگاه افزایش یافت.تولید این محصولات در کاریزان خودرو نیز افزایش یافته است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |