سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 48757 18:31 1395/09/23
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۴ آذر ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۴ آذر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۴ آذر ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۴ آذر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مشتری مداری درخدمات پس از فروش مغفول مانده است

مشاور وزیر صنعت می گوید، مشتری مداری در خدمات پس از فروش مغفول مانده است و صنعت خودرو در بخش های مختلف نیاز به توسعه و تغییر دارد تا بتواند خواست مردم را اجابت کند.به گزارش «پرشین خودرو»، سعید مدنی گفت: بی شک حضور برندهای معتبر خودرویی در ایران می تواند موجب ایجاد تغییر در صنعت و بازار خودرو شود.وی افزود: پس از وضع تحریم های خودرویی، ارتباط مان با صنعت خودروی جهان کم و کمتر شد و این اتفاق برای انجام تبادلات فنی و تکنیکی مشکل ساز شد.مدنی افزود: صنعت خودرو و تصمیم سازان در انتظار فرصتی بودند تا این ارتباط را دوباره برقرار سازند.  

بنگلادش و آفریقا بازار جدید سیمان ایران

مشاور وزیر صنعت گفت: اگر امروز جای پای خودمان را در عراق سفت نکنیم نمی‌توانیم مطمئن باشیم که ۱۰ سال دیگر بتوانیم به آنها لبنیات بفروشیم. چون آنها به طور حتم به سمت تولید داخل می‌روند. پس چه بهتر که ما با آنها در این زمینه مشارکت کنیم.محمد رضا مودودی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: ما همچنان پیگیر هستیم تا بتوانیم دوباره بازار عراق را راه اندازی کنیم اما به دنبال بازارهای جدید همچون بنگلادش و آفریقا هستیم که بتوانیم آن را جایگزین عراق کنیم. در بحث کشاورزی نیز عراق کاهش مصرف داشته است به طوری که در کل حجم واردات این کشور در ۶ ماه اخیر ۳۰ درصد کاهش داشته است.  

وعده تحقق اهداف صادراتی طرح جامع فولاد تا ۲۰۲۵

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: بر پایه پیش بینی ها، امسال میزان صادرات فولاد خام و تولیدات مرتبط، با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به پارسال، ۶ میلیون تن خواهد شد.به گزارش ایلنا، «عبدالمجید شریفی» گفت: میزان صادرات فولاد خام و سایر محصولات فولادی سال گذشته  به ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تن رسید.وی افزود: پیش بینی می شود تولید فولاد ایران در سال ۲۰۱۶ میلادی نیزبه ۱۸ میلیون تن برسد.مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: برآورد شده است تا سال ۲۰۲۵ صادرات فولاد ایران به ۱۵ میلیون تن برسد و اهداف صادراتی طرح جامع فولاد تحقق یابد.  

صادرات پیاز زعفران ممنوع

معاون دفتر امور گلخانه، گیاهان دارویی و قارچ وزارت جهاد گفت: این وزارت‌خانه به منظور جلوگیری از قاچاق پیاز زعفران از کشور، طرح برندسازی محصول را در دستورکار دارد.میترا مجدزاده در گفتگو با مهر با بیان اینکه صادرات پیاز زعفران از کشور به دلیل ژرم پلاسم بودن این گیاه، ممنوع است، اظهارداشت: این مساله طی سال‌های مختلف به گمرکات کشور اعلام شده است.وی با اشاره به قاچاق پیاز طلای سرخ از کشور، افزود: وزارت جهاد کشاورزی همواره پیگیر این مساله بوده و با دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا، استانداری‌های استان‌هایی که بیشترین سطح زیر کشت و پیاز زعفران را دارند، مکاتبات لازم را انجام داده است و می‌دهد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |