چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 56579 19:07 1395/12/22
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۳ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۳ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۳ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۳ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

بازگشت شاسی بلند بیابانی روسی به ایران

خودروساز روسی UAZ تولید خودروهای بیابانی خود در ایران را آغاز خواهد کرد.به گزارش ایسنا، شرکت اولیانوفسکی اتوموبیلی زاود که در دنیا به UAZ معروف است، اعلام کرده که قرار است تولید شاسی بلند و پیکاپ UAZ پاتریوت را در ایران آغاز کند.توافق های لازم به همراه امضای قراردادهای مربوطه متعدد در زمان برگزاری نمایشگاه خودروی ایران ۲۰۱۷ که ماه فوریه در تهران برگزار شد، انجام گرفته اند.آندری دوروفیف، مدیر فروش صادرات UAZ به اسپوتینک گفته است: این شرکت پیش از آغاز تولید، در ابتدا لازم است ظرفیت بازار ایران و تقاضا برای محصولاتش را ارزیابی کند.  

اغلب سواری‌های داخلی تک ستاره اند

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در بهمن ماه امسال منتشر شد.به گزارش ایسنا، بر این اساس در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، ‌همه خودروهای قرار گرفته در این گروه تنها یک ستاره کیفی را کسب کرده و در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار دارند. این خودروها شامل تیبا، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ هستند.اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروی ساندرو تنها خودرویی است که توانسته چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کند. خودروهای تندر ۹۰ اتوماتیک، پارس تندر، تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ پارس خودرو، رانا، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ معادل سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵ و دنا نیز دو ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو پارس، پژو ۴۰۵، سمند، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس و تیبا هاچ‌بک نیز در پایین‌ترین سطح کیفی ممکن قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.  

احتمال لغو عوارض صادراتی سنگ آهن

یک مقام انجمن سنگ آهن گفت: اخباری که این روزها درباره مکانیزم جدید قیمت‌گذاری و احتمال لغو عوارض صادراتی سنگ آهن شنیده می‌شود، این امیدواری را بوجود آورده است که سال آینده برای معدنکاران سنگ آهن سال خوبی باشد.کیوان جعفری طهرانی در گفت­وگو با تسنیم گفت: بحث بر سر رویکرد دولت به صادرات مواد معدنی به ویژه سنگ آهن بخش عمده‌ای از انرژی و زمان فعالان بخش خصوصی را در این حوزه به خود اختصاص داد. همکاران ما به دفعات استدلال‌های آماری خود را درباره اشتباه بودن تصمیماتی مانند وضع عواض صادراتی برای سنگ آهن در مراجع و نهادهای مختلف تکرار کردند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |