پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 53569 17:30 1395/11/17
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

بازی باخت-باخت صنعت و بانک‌

رئیس انجمن فولاد ایران با بیان اینکه بازی باخت-باخت بین صنعت کشور و بانک‌ها به راه افتاده است، گفت: در این مسیر معلوم نیست چه روزی به نقطه‌ای می‌رسیم که دیگر کسی نمی‌تواند مشکلات آن را حل کند. محمود اسلامیان رئیس انجمن فولاد ایران امروز در نخستین گردهمایی تشکل‌های ملی وابسته به اتاق بازرگانی ایران گفت: مسائل و مشکلات ما در ۲ سطح داخلی تشکل‌ها و دیگری در سطح مسائل ملی است که همه انجمن‌ها با آن درگیر هستند.وی افزود: اشکال این است که برای حل مسائل و مشکلات ما روی یک موضوع متمرکز نمی‌شویم و مشکلاتمان را اولویت‌بندی نمی‌کنیم.اسلامیان بیان داشت: در جلسات مختلف که با مسئولین و مقامات کشوری داریم ده‌ها موضوع و مسئله را مطرح می‌کنیم و همین مسئله باعث فرصت برای مسئولان می‌شود تا به یک یا ۲ موضوع ساده‌تر بپردازند و مسائل مهمتر تشکل‌ها را حل نکنند.رئیس انجمن فولاد ایران با بیان اینکه موضوع بانک‌ها برای صنعت و بخش‌های تجاری ما یک اولویت است، گفت: این را همه می‌دانیم، ولی خیلی راحت از کنار آن عبور می‌کنیم.  

ایران خودرو و سایپا هم به شهر آفتاب می روند

با توافق شرکت های ایران خودرو و سایپا برای حضور درنمایشگاه خودرو تهران، پرونده حضور شرکت ها در نمایشگاه نخست خودرو تهران بسته شد. عصر روزشنبه با حضور نمایندگان شرکت های ایران خودرو و سایپا و مجری برگزاری نمایشگاه، توافقات نهایی بابت حضور این دو خودروسازی داخلی در نمایشگاه خودرو تهران انجام شد.دراین جلسه طرفین توافق کردند با حضور شرکای تجاری خود در نمایشگاه حضور یابند.اولین نمایشگاه خودرو تهران از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری از ساعت ۱۲ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.  

تولید ۷ سواری متوقف شد

دی ماه امسال تولید هفت مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.به گزارش ایسنا، در این مدت تولید وولیکس C۳۰ دنده‌ای شرکت خودروسازان راین از ۳۳۸ دستگاه در دی ماه سال گذشته به صفر رسید. وولیکس C۳۰ اتومات نیز به همین سرنوشت دچار شد. دی ماه امسال تولید ام‌وی‌ام ۵۳۰ خودروسازی مدیران نیزمتوقفشد .تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ نیز از۴۰ دستگاه در دی ماه ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.در این مدت تولید لند مارک گروه بهمن هم ۱۰۰ درصد کاهش یافت.همچنین تولید خودروی سابرینا و تولید گریت وال M۴ شرکت سازه‌های خودرو دیار هم به صفر رسید.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |