جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 63850 17:42 1396/04/16
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ تیر ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ تیر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ تیر ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۷ تیر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ارمنستانی ها ۴۰۰۰ خودرو ایرانی خریدند

ایران خودرو از زمان آغاز راه اندازی نمایندگی عرضه مستقیم در جمهوری ارمنستان تاکنون ۴۰۰۰ دستگاه انواع خودروهای صادراتی خود به این کشور را فروخته است. ایران خودرو از اواخر آذرماه سال ۹۵ با ایجاد دفتر فروش و خدمات پس از فروش در ارمنستان، اقدام به عرضه مستقیم انواع خودروهای تولیدی این شرکت کرده است.در چارچوب بررسی مسائل مربوط به این حوزه، مجتبی خسرو تاج قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از این نمایندگی، فعالیت در زمینه فروش خودرو و افق پیش رو برای گسترش بازار را بررسی کرد.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اهمیت حضور شرکت های خودروساز ایرانی در پنج کشور روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا بر حمایت دولت از این رویکرد و دستیابی به بازارهای جدید تاکید کرد.  

دولت هزینه های تامین گندم را صرف کشاورزان داخلی می کند

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: با وجود فشار مالی زیاد، تلاش دولت تدبیر و امید بر این است که پول خرید و تأمین گندم مورد نیاز کشور سر سفره کشاورزان ایرانی باشد. یزدان سیف تاکید کرد: برنامه دولت تامین کالاهای اساسی از جمله گندم و دانه های روغنی از طریق تولید داخلی است. سیف گفت: من شهادت می دهم سال گذشته و امسال از شخص آقای رئیس جمهوری گرفته تا معاونان ایشان و وزیر جهاد کشاورزی و مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران و همه دست اندکاران امر، همت و تلاش کردند تا تأمین مالی خرید گندم به بهترین نحو ممکن انجام شود، تا هم افزایش تولید در داخل انجام گیرد و هم پول کشاورزان به موقع داده شود و هم این پول سر سفره کشاورزان کانادایی، استرالیایی، فرانسوی و ... نرود.  

توقف تدریجی تولید خودرو پراید

معاون مهندسی شرکت سایپا با بیان اینکه کیفی سازی و تولید محصولات جدید در این شرکت آغاز شده است، گفت: تولید خودرو پراید به تدریج متوقف خواهد شد.پرویزآفتاب سوار در گفت وگو با ایرنا افزود: برنامه شرکت سایپا بر این است که به تدریج خودروهای جدید را جایگزین خودرو های قدیمی کند که این اتفاق برای خودرو پراید اتفاق رخ می دهد.وی خاطر نشان کرد: خودرو پراید به لحاظ کیفی استاندارد های موجود کشور را کسب کرده و برای اخذ مجوزاین خودرو تا آخر سال آینده هیچ مشکلی وجود ندارد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |