جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 49386 15:54 1395/10/01
اخبار کوتاه کسب و کار ۱ دی ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۱ دی ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱ دی ۹۵

اخبار کوتاه کسب و کار ۱ دی ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ایران خودرو جشنواره هنری "حرکت" را استارت زد

گروه صنعتی ایران خودرو فراخوان جشنواره هنری خود با عنوان "حرکت" را در سه حوزه عکس، کاریکاتور و طراحی پوستر منتشر کرد. با اعلام فراخوان جشنواره هنری حرکت هنرمندان سه حوزه عکس، کاریکاتور و طراحان پوستر می توانند آثار خودر را برای حضور در این جشنواره به ارسال ارسال کنند.در فراخوان این جشنواره سه موضوع" ایران خودرو؛ همسفر خانواده ایرانی"، "ایران خودرو؛ کار و زندگی"،  "ایران خودرو؛ از دیروز تا امروز" برای هنرمندان عکاس در نظر گرفته شده است.هموطنان و هنرمندان کشور برای حضور در این جشنواره از زمان اعلام فراخوان  تا ۱۰ بهمن ۹۵ فرصت دارند که آثار خود را به سایت artikco.ir  ارسال کنند. همچنین اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره و جوایز آن را نیز از طریق همین سایت یا دبیرخانه دائمی آن در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.  

سهام سایپا در شرکت مشترک الجزایر ۲۵ درصد است

مدیرعاما سایپا گفت: مهندسین و کارکنان سایپا متعهد هستند که سالیانه یک محصول جدید را معرفی کنند و امیدوارم تا آخر سال محصول جدید به بازار ارائه شود.جمالی در گفتگوبا ایلنا، افزود: همزمان با افزایش تولیدات و گسترش فعالیت‌ها ما مذاکرات خود را با شرکت‌های گوناگون خارجی برای تولید خودروهای جدید شروع کردیم و اکنون قرارداد مشارکت با سیتروئن تنظیم شده است و مراحل نهایی خود را می‌گذراند.وی در خصوص برنامه سایپا برای صادرات به کشورهای آفریقایی گفت: مذاکرات ما با الجزایر از روند خوبی برخوردار است و اساس‌نامه شرکت مشترک سایپا و الجزایر در حال نهایی شدن است. وی تصریح کرد: در الجزایر نیز سرمایه‌گذاری توسط طرف الجزایری صورت گرفته و سهام ما در آنجا ۲۵ درصد است.  

صنعت هنوز گرفتار رکود است

رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی با بیان اینکه صنعت در ۶ماهه نخست امسال شاهد تحرک جدی نبوده است، گفت: بانک مرکزی مستندات خود را برای اعلام رشد ۷.۴درصدی اقتصاد اعلام کند.ابوالفضل روغنی در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با نرخ رشد ۷٫۴ درصدی اقتصاد کشور در شش‌ماهه امسال که اخیراً از سوی بانک مرکزی اعلام شده است، اظهار داشت: بنده به‌عنوان یکی از فعالان اقتصادی کشور رشدی را در بخش صنعت ندیده‌ام.وی با بیان اینکه بانک مرکزی مدعی است این نرخ رشد در اقتصاد کشور به‌وجود آمده است، افزود: باید بانک مرکزی اثبات کند با توجه به چه مستنداتی به چنین نرخ رشدی دست پیدا کرده است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |