جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 24645 18:22 1394/10/26
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۷ دی

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۷ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۷ دی

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۷ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری ایران در کره جنوبی

یک شرکت ایرانی قصد دارد در طی دهه آینده برای ساخت یک کارخانه داروسازی در کره جنوبی حدود ۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.به گزارش تسنیم، در حالی که قرار است تحریم ها علیه ایران به زودی برداشته شود، انتظار می رود سرمایه گذاری ایران در استان شمالی چونگ چئونگ کره جنوبی به سرعت رشد کند.مقام صلاحیتدار منطقه آزاد اقتصادی چانگبوک گفت، یک شرکت ایرانی طرح هایی برای ساخت یک «انستیتوی تحقیقاتی مشترک طب سنتی ایرانی» در منطقه اوسونگ در شهر چئونگجو دارد.  

رقابت، لازمه کیفی سازی است

رییس هیات تفحص از صنعت خودروسازی اظهار کرد: وقتی آثار کاهش تصدی‌گری دولت و باندهای مافیایی در صنعت خودرو دیده نمی‌َشود، نه طرح ستاره‌دار کردن و نه هیچ طرح دیگری که موجب کیفی‌سازی صنعت جاری خودروسازی شود، کارآیی نخواهد داشت.علی علی‌لو در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: برای ارائه خدمات به خودروسازان در قالب طرح ستاره‌دار کردن خودروسازان باید ابتدا فرآیند و بستر کیفی‌سازی صنعت به وجود آید. وی متذکر شد: لازمه کیفی‌سازی، رقابت است. کیفی‌سازی و خصوصی‌سازی لازم و ملزوم یکدیگرند در این صورت می‌توان به رقابتی شدن صنعت خودروسازی کشور امیدوار شد.  

هشدار درباره بدمصرفی سموم در کشور

مدیرکل دفتر آفت کش‌های سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه سموم تولیدی و وارداتی استانداردهای لازم را دارند، گفت: بدمصرفی سموم توسط برخی تولیدکنندگان دلیل وجود باقی مانده در محصولات کشاورزی است.فرزاد کلانتر هرمزی در گفتگو با مهر اظهارداشت: هیچ سمی نبوده که کنوانسیون‌های معتبر بین المللی از جمله کنوانسیون روتردام آن را حذف کرده یا در دستور کار حذف قرار داده باشند و ما کماکان آن را استفاده کنیم.وی با بیان اینکه قدیمی بودن یک سم علت بی کیفیت بودن آن نیست، گفت: خیلی از سموم قدیمی جزو اولین آفت کش‌هایی بودند که در دنیا مصرف می‌شدند.    

امکان فعالیت ۲۰۰۰ کار‌شناس عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با توجه به برنامه‌های شرکت در بهبود مدیریت زنجیره عرضه نهاده‌های کشاورزی زمینه حضور ۲۰۰۰ مهندس کشاورزی عضو سازمان وجود دارد.به گزارش ایلنا، یزدان سیف، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با اشاره به ظرفیت بالای کار‌شناسی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای اظهار داشت: پاسخگویی به نیاز کشاورزان به عنوان ذی نفعان اصلی از مهم‌ترین اهداف زنجیره نهاده کشاورزی است که با انتقال علوم و دانش روز به کشاورزان این امر محقق می‌شود.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |