چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 74598 18:41 1396/09/24
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذر ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذر ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

رویای داخلی سازی خودروها با عمق ۷۰درصد

چنانچه قرار باشد خودروهای تولیدی در کشور با ساخت داخلی ۴۰ درصد تولید شود باید کمی در تیراژ و نگاه مدیران صنعت خودرو تغییر ایجاد کرد زیرا نمی توان با تیراژ کم، داخلی سازی را کلید زد.ساسان قربانی از قطعه سازان داخلی کشور در گفت وگو با پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: در ایران به قطعه ساز اعلام می کنیم که برای تیراژ ۱۰ هزارتایی قالب فلان قطعه را تولید و دستگاه های خود را به روز کن و این اتفاق منفعتی به همراه ندارد زیرا تولید با تیراژ کم، قیمت محصول نهایی را افزایش می دهد.وی افزود: همان قطعه در کشورهای صاحب صنعت خودرو با تیراژ میلیونی تولید می شود و این یعنی تحقق قیمت پایین و ما نمی توانیم با آنها رقابت کنیم.این کارشناس صنعت خودرو اضافه کرد: بنده قویا اعلام می کنم که با شرایط فعلی دستیابی به عمق ساخت داخل با عددهای اعلامی ۴۰، ۷۰ و ۸۰ درصد غیر ممکن است و تنها جنبه شعاری دارد.  

تولید بنز کلاس E در مراحل نهایی است

نایب‌ رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در آینده نزدیک یک خودروی سواری بنز در ایران تولید خواهیم کرد که مذاکرات آن تمام شده و در حال نهایی کردن قرارداد هستیم. این خودرو در کلاس E است. صیدی در گفتگو با ایلنا، در خصوص قراردادهای خارجی ایران خودرو گفت: قرارداد پژو در حال اجرا شدن است. با شرکت بنز نیز ۶ قرارداد داریم که یکی از آنها تمام شده و اجرا می‌شود که در مورد خودروهای کار (باری) است. یکی دیگر در مورد خودروهای سواری ، قطعات و خدمات پس از فروش است که مرحله به مرحله در حال اجرایی شدن است.  

معدوم شدن ١١ میلیون قطعه مرغ طی ٣ماه

یک مقام مسئول از معدوم شدن ١١ میلیون قطعه مرغ بر اثر بیماری حاد تنفسی در کشور خبر داد و گفت: میانگین قیمت تخم مرغ درب مرغداری، به بیش از ۶ هزار تومان رسیده است.ناصر نبی پور در گفتگو با مهر با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری حاد دستگاه تنفسی در میان طیور، از اول مهر تاکنون، بیش از ١١ میلیون قطعه مرغ معدوم شده است، اظهار داشت: این بیماری از اردیبهشت در کشور وجود داشته؛ اما در مهر و آبان، شیوع آن شدت یافته است.وی افزود: استان های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و تا حدودی نیز قم، درگیر این بیماری شده اند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |