پنج شنبه 30 فروردین، 1403

کدخبر: 21394 19:32 1394/09/24
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذرماه

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذرماه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذرماه

اخبار کوتاه کسب و کار ۲۵ آذرماه

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

نماینده رسمی «پورشه» در ایران تعلیق شد

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان از نامه ای رونمایی کرد که وزیر صنعت، درآن، از قائم مقام خود خواسته است ضمن تعلیق نماینده رسمی پورشه در ایران، نتیجه را برای لحاظ در اقدامات بعدی این سازمان منعکس کند. نوابی در این نامه با اشاره به تکالیف قانونی سازمان حمایت مصرف کنندگان برای رخورد با شرکت های متخلف، از نامه نگاری های متعدد با شرکت «معین موتور» نماینده رسمی خودروی پورشه در کشورمان برای پاسخگویی و اراده دلایل عدم همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد نمایندگی رسمی متقاضی واردات یاد شده و افزوده است که در آبان ماه نیز اخطار نهایی به شرکت مذکور اعلام شده که متاسفانه، این شرکت از هرگونه همکاری خودداری کرده است.  

چند برابر شدن مالیات‌ها کمر بنگاه ها را شکست

رئیس اتاق تهران گفت: چند برابر شدن مالیات‌ها در دوران رکود، کمر بنگاه ها را شکسته و به تشدید رکود اقتصادی دامن زده است. مسعود خوانساری در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با اعلام استقبال فعالان اقتصادی از تغییر رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: این انتصاب رئیس جدید را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با شیوه هایی متفاوت تر از گذشته عمل کند، چرا که از دو سال قبل بخش خصوصی در مورد موضوع مالیات اعتراضاتی را داشته است. رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران افزود: بخش خصوصی و صاحبان کسب و کار، دریافت مالیات را از حقوق دولت می دانند و خود نیز به پرداخت مالیات اعتقاد دارند اما اعتراض ما به روش‌ها و نگرش‌های خاصی است که براساس آن، سازمان امور مالیاتی فرض را بر این می‌گیرد که همه متخلف هستند.  

فقط ۱۸ درصد واحدهای صنعتی خراسان رضوی تولیدی هستند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: متاسفانه در حال حاضر تنها ۱۸ درصد واحدهای صنعتی خراسان رضوی تولیدی هستند و سایر واحدها بخش های خدماتی و توزیع فعالیت می کنند. راضیه علیرضایی در همایش «تجلیل از صادرکنندگان برتر خراسان رضوی» اظهار کرد: سال گذشته در این همایش مبحث برنامه ریزی جهت توسعه صادرات و داشتن چشم انداز روشن در این خصوص مطرح بود که با توجه به  تاکید حرکت بر مبنای اقتصاد مقاومتی در سال جاری تلاش شد تا توانمندی های تولیدکنندگان داخلی تقویت شد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |