پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 76057 18:32 1396/10/18
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۹ دی ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۹ دی ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۹ دی ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۹ دی ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پس از ۱۷ سال انتظار فولکس واگن به جاده های ایران بازگشت

مجتمع صنعتی ماموت با چهار زیرمجموعه نه تنها یکی از بزرگترین هلدینگ های صنعتی کشورمان است بلکه در بخش های مختلفی توانسته رتبه های قابل توجه در جهان کسب کند. رتبه دوم جهانی در تولید و کیفیت متعلق به گروه ماموت است. روز یکشنبه ماموت خودرو به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ ماموت پس از ۱۷ سال مجددا به طور رسمی فروش خوروهای فولکس واگن را آغاز کرد. خودروهای آلمانی همیشه مورد توجه و علاقه ایرانیان بوده اند و در این میان فولکس واگن به عنوان بزرگترین خودروسازی اروپا نه تنها از لحاظ کیفیت که از منظر نوستالژیک نیز مد نظر مردم کشورمان بوده اند.  

عرضه محصولات با مدل ۹۷ پاسخ به اعتماد مشتریان است

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو گفت: عرضه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو سه ماه پیش از شروع سال جدید با مدل۹۷ پاسخی به اعتماد و همراهی مشتریان این گروه صنعتی است.به گزارش ایکوپرس ، مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: عرضه محصول با مدل سال جدید در سه ماه پایانی سال، اقدامی است که خودروسازان مطرح دنیا انجام می دهند و امسال نیز همانند سال گذشته، ایران خودرو به عنوان تنها خودروساز ایرانی آن را اجرا کرد.خان‌کرمی افزود: مشتریان همواره در شرایط سخت و دشوار گروه صنعتی ایران خودرو را همراهی کرده اند و در مقابل ما به پاس این همراهی و ارج نهادن به اعتماد ایشان در حوزه بازاریابی و فروش سعی داریم طرح هایی را برای پاسخ به این اعتماد و همراهی، برنامه ریزی و اجرا کنیم.  

ظرفیت تولید بن رو افزایش می یابد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد گروه، دربازدید از شرکت بن رو گفت: شرکت بن رو با بهره بردن از سالن های جدید و استاندارد می تواند به مراتب تولید بیشتری داشته باشد و در این زمینه با برنامه ریزی و افزایش بهره وری می توانیم رشد تولید را شاهد باشیم. محسن جهرودی با حضور در شرکت بن رو از نزدیک درجریان فعالیت های تولیدی و برنامه های توسعه محصول این شرکت قرار گرفت و با کارکنان این شرکت دیدار صمیمانه ای داشت.جهرودی در این بازدید گفت: شرکت بن رو یکی از شرکت های خوب گروه سایپا است که توان تولید خودرو در آن بالا بوده و با توجه به این توان بالا باید برای استفاده و بهره گیری از پتانسیل های موجود به نحو مناسب تری از آن بهره برداری کرد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |