جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 13762 14:18 1394/04/08
اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 9 تیر 94

اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 9 تیر 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 9 تیر 94

اخبار کوتاه صفحه بانک و بیمه - 9 تیر 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دومین تندیس آب به لهستان رفت

دومین تندیس آب در نخستین بازی از دیدارهای برگشت دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان، به کاپیتان این تیم اهدا شد. به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، در نخستین بازی برگشت دو تیم در چارچوب لیگ جهانی 2015، که شامگاه پنجم تیر ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تندیس آب به‌عنوان نمادی از کمپین «آب هست، ولی کم است»، توسط سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان به کاپیتان تیم لهستان اهدا شد.بر اساس این گزارش، این تندیس که با ابتکار و سفارش بانک سامان و توسط یکی از طراحان بنام کشورمان و برای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به مساله کمبود آب، طراحی شده است، در تمام مسابقات بین‌المللی تیم ملی والیبال، توسط کاپیتان تیم کشورمان به تیم‌های حریف اهدا خواهد شد. گفتنی است اهدای دومین تندیس آب از سوی تیم ملی کشورمان به تیم ملی والیبال لهستان در سایت فدراسیون جهانی والیبال بازتاب داشت و عکس اهدای این تندیس به‌عنوان عکس منتخب برای این دیدار در بخش لیگ جهانی این وب‌سایت برای مخاطبان منتشر شده است.

خدمات قابل ارائه در نخستین شعب الکترونیکی کشور تشریح شد

قائم مقام و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر ،خدمات قابل ارائه در نخستین شعب الکترونیکی بانک شهر را تشریح کرد.به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور سازمان و برنامه ریزی این بانک با اشاره به 6 سرویس قابل ارائه از طریق‌ شعب الکترونیکی(VTM) بانک شهر اظهار کرد: بانک شهر به عنوان نخستین بنیانگذار شعبه الکترونیکی، تا کنون موفق به راه اندازی چند شعبه در این زمینه شده است .وی با بیان این که شعب الکترونیکی بانک شهر به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی برای شهروندان راه اندازی شده است افزود : افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی از جمله سرویس‌های فعال در شعب الکترونیکی بانک شهر است.

تخفیف های ویژه بیمه ملت به مناسبت ماه مبارک رمضان

ملت در ایام مبارک رمضان تخفیفات ویژه ای را ارائه می دهدبه گزارش روابط عمومی بیمه ملت و به نقل از معاونت بازاریابی و فروش، شرکت بیمه ملت به مناسبت ماه مبارک رمضان نسبت به ارائه انواع تخفیفات بیمه ای در رشته های حوادث، اشخاص، اموال، مسئولیت و مهندشی تخفیفات 10 تا 30 درصدی را ارائه می دهد. گفتنی است، این تخفیفات از روز شنبه مورخ ششم تیرماه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 31 تیرماه برقرار می باشد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت انواع بیمه نامه می توانند به شبکه فروش بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه و از این تخفیفات بهره مند گردند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |