پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 55210 18:20 1395/12/06
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۷ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۷ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۷ اسفند ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۷ اسفند ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

برقراری ارتباط موفقیت­ آمیز ۹۰درصد مکالمات اپراتورها

مشترکان تلفن همراه در مواردی از قطعی‌های مکالمه گلایه‌هایی دارند. این در حالی است که مروری بر آمارهای رسمی ارائه شده گویای آن است که بیش از ۹۰ درصد مکالمات اپراتورها با موفقیت به انجام می‌رسد.به گزارش ایسنا، آمارهای رسمی گویای آن است که تا پایان آذرماه سال جاری در اپراتور اول ارتباطی یا شرکت همراه اول متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه در شبکه ۹۸.۷۶ درصد است. همچنین در این اپراتور میزان کارایی مدارات اتصال متقابل ۹۶.۵۳ درصد اعلام شده و میزان موفقیت در برقراری مکالمات ۴۹.۲۱ درصد بوده است.از سوی دیگر در اپراتور دوم ارتباطی یا ایرانسل متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه در شبکه ۹۸.۷۹ درصد بوده و میزان کارایی مدارات اتصال مقابل۹۹.۹۶ درصد اعلام شده است. همچنین میزان مکالمات موفق اپراتور دوم ۴۹.۳۱ درصد اعلام شده است.اپراتور سوم یا رایتل نیز در زمینه‌ی متوسط میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه در شبکه به آمار ۹۹.۵۹ درصد دست یافته است.  

غفلت از کیفیت‌های شهری درسایه توسعه کمی

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال توسعه کمی هستیم این در حالی است که از برخی از کیفیت‌های شهری که ضروری است غفلت کرده‌ایم، این کیفیت در برخی از کلان‌شهرها به‌قدری مورد غفلت قرار گرفته که شاخص زیست پذیری در این شهرها تغییرکرده است.به گزارش ایسنا، محمدسعید ایزدی تصریح کرد: امروزه در وضعیتی قرار داریم که به یک تفاهم مشترکی روی کیفیت زندگی شهری قرار دهیم، امروزه شهرهای ما ازنظر کیفی در وضعیت مناسبی قرار ندارند.وی تصریح کرد: در کلان‌شهر تهران ما امروز نمی‌توانیم نفس بکشیم و کوچک‌ترین آسیب‌ها را که مخاطرات جدی برای شهروندان را فراهم می‌کند زیست پذیری را کاملاً تغییر داده است.ایزدی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های ما اصولاً آمار محور و فیزیکی است و کمتر به مسائل کیفی زندگی شخصی توجه کرده‌ایم.  

تلاش برای اقتصادی کردن طرح های ریلی و بهبود خدمات

قائم مقام مدیرعامل راه آهن اعلام کرد: برای اقتصادی کردن طرح های ریلی در بخش خدمات ایستگاهی، باید کاهش هزینه ها را در دستور کار قرار دهیم. احمد خدایی اظهارداشت : برای دستیابی به توسعه پایدار در راه آهن، نیازمند رشد و گسترش فعالیت های اقتصادی هستیم که به کسب درآمد بیشتر منجر می شود.وی افزود: در حال حاضر بخش های مهمی چون بازرگانی و سیر و حرکت نیازمند کسب درآمد بیشتر هستند؛ بنابراین ضمن کاهش هزینه ها باید برای اقتصادی کردن پروژه ها و اقدامات ریلی در بخش خدمات ایستگاهی گام های اساسی برداریم.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |