پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 60854 18:14 1396/03/03
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۴ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۴ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۴ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۴ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه ملی آزادراه تهران - شمال

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: پروژه ملی آزادراه تهران - شمال ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و همه عوامل در این زمینه در حال فعالیت هستند.به گزارش ایرنا، خسرو ارتقایی افزود: در بازدیدی که از ابتدای پروژه آزادراه تهران - شمال به همراه مسئولین اجرای این طرح داشتیم، در تمام جبهه های کاری فاز یک فعال و در ادامه کار فاز دو نیز به زودی آغاز می شود.وی با بیان اینکه طول فاز یک آزادراه تهران - شمال ۳۲ کیلومتر است، تصریح کرد: امروز بالغ بر ۸۵ درصد در منطقه یک پیشرفت داشتیم این در حالی است که پیشرفت این پروزه در سال ۹۲ تنها بیست و هشت درصد بوده و در طول سال های ۹۴ و ۹۵ این پروژه حرکتی جهشی داشته است.  

وضعیت آب در کشور نرمال است

وزیر نیرو گفت: نکته مهمی که وجود دارد این است که همه نقاط کشور وضعیت یکسان و همسانی ندارند مثلا در خوزستان ۴۸درصد بارندگی کاهش داشته است یا نسبت متوسط سال‌های گذشته ۴۴درصد کاهش داشته است.به گزارش ایلنا، حمید چیت‌چیان گفت: در اکثر نقاط کشور شرایط خوبی از لحاظ آبی داریم یعنی شرایط نرمال است. بطور متوسط نسبت به شرایط سال گذشته شرایط نرمال است. نسبت به سال قبل مقدار اندکی کاهش بارندگی داریم.وی درباره وضعیت تولید برق کشور خاطر نشان کرد: امسال به دلیل اینکه پیش بینی افزایش درجه حرارت نسبت به سال‌های گذشته خواهیم داشت مصرف برق افزایش می‌یابد.    

مدیریت شهری آدرس اشتباه به سرمایه‌گذاران ندهد

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان این‌که شهروندان تهرانی هم‌اکنون با پنج معضل در این کلانشهر درگیر هستند گفت: یکی از دلایل ایجاد ۴۹۰ هزار واحد مسکونی لوکس در استان تهران، آدرس اشتباه مدیریت شهری به سرمایه‌گذاران در بخش مسکن بود.مهدی روانشادنیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به طور کلی در مباحث مدیریتی کشور از عدم انسجام رنج می‌بریم که این مساله در مدیریت شهری حادتر است. وقتی چنین فضایی وجود دارد طبیعی است که شهرداری‌ها برای تامین هزینه های خود به درآمدهای ناپایدار روی می‌آورند و باعث بروز مشکلاتی برای اقتصاد کشور می‌شود. به نظرم شهرداری باید تجدیدنظری در حوزه عملکرد خود داشته باشد تا بتواند به درآمدهای مستمر بدون اتکا به منابع آینده دسترسی پیدا کند. در آن صورت می‌تواند به سرمایه‌گذاران آدرس صحیح بدهد تا شاهد آن نباشیم که ۴۹۰ هزار واحد لوکس روی دست تهران بماند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |