شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 62582 19:09 1396/03/28
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۹ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۹ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۹ خرداد ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۹ خرداد ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

مترو هشتگرد دهه فجر افتتاح می‌شود

عضو هیات مدیره شهرهای جدید با بیان این‌که تداخل اجرای مترو هشتگرد با پل حصارک باعث ایجاد وقفه‌ در کار شده است گفت: قطعا تا دهه فجر امسال مترو هشتگرد افتتاح می‌شود.حبیب الله طاهرخانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شرایط پیشرفت اجرایی مترو هشتگرد بد نیست. ایستگاه هشتگرد تقریبا تمام شده و حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت دارد که تجهیزاتش هم آماده است. فقط در دو نقطه در مسیر مشکل داریم. حدود ۷-۸ ماه است که در پل حصارک، شهرداری در حال ساخت پروژه عمرانی است که با مسیر مترو تداخل پیدا کرده است. با این حال قرار است همزمان کار کنیم.وی تصریح کرد: بر اساس آخرین توافقی که با پیمانکار مترو هشتگرد صورت دادیم از لحاظ نقدینگی با مشکلی مواجه نیستیم.  

عضویت شهرفرودگاهی امام (ره) در سازمان بین المللی فرودگاه های جهان

مدیر همکاری های بین المللی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تایید رسمی عضویت این شهر فرودگاهی از سوی سازمان بین المللی فرودگاه های جهان ( ACI ) خبر داد.به گزارش ایرنا، احمدرضا بیاتی افزود: دبیرکل آسیا پاسیفیک سازمان بین المللی فرودگاه های جهان (ACI) طی نامه ای عضویت شهرفرودگاهی امام خمینی (ره) را رسما اعلام و تایید کرده است.به گفته وی، خانم پتی چاو در این نامه ضمن تبریک الحاق فرودگاه امام به این سازمان، ابراز امیدواری کرده است که عضویت این فرودگاه در ACI سبب ارتقاء کیفیت ایمنی و خدمات فرودگاهی در فرودگاه امام خمینی (ره) شود.وی همچنین در زمینه همکاری های دوجانبه بین شهر فرودگاهی و سازمان بین المللی فرودگاه های جهان ابراز تمایل کرده است.  

روابط عمومی سازمان بنادر تغییر کرد

طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی رییس جدید روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.به گزارش تسنیم، محمد سعیدنژاد در مراسم معارفه امیر نقی اسماعیلی به‌عنوان مسئول جدید حوزه ارتباطات سازمان بنادر با بیان اینکه یکی از وظایف روابط عمومی ها برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مردم، مشتریان و کارکنان آن سازمان است، مهندسی افکار عمومی را یکی از کارکردهای اصلی کارگزاران ارتباطات برشمرد و اظهار کرد: در دوره ای به سر می بریم که رفتارها باید دو سویه و مبتنی بر شناخت ذی‌نفعان و درک خواسته ها و مطالبات آنها از سازمان مربوطه باشد.وی افزود: احصای نیازها و خواسته های مشتریان و ذی‌نفعان وظیفه ای است که با برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسب به نتیجه منجر می شود.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |