جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 54128 17:52 1395/11/23
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ بهمن ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ بهمن ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

اجرای نخستین مرحله ساده سازی ارائه خدمات مخابراتی

معاون شرکت مخابرات ایران از اجرای نخستین مرحله ساده سازی ارائه خدمات در مراکز مخابراتی خبر داد و گفت: امکان تغییر نام تلفن ثابت بدون حضور مالک اولیه فراهم شده است. داوود زارعیان گفت : نخستین مرحله اصلاح دستورالعمل اجرایی « آیین نامه تقاضا و اشتراک تلفن ثابت وخدمات مخابراتی» به منظور ساده سازی ارائه خدمات، برای یک دوره ۶ ماهه به تمامی مدیران مناطق مخابراتی در سراسرکشور ابلاغ شد.وی با تاکید بر اینکه این دستورالعمل با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان و رعایت مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به منظور ساده سازی ارائه خدمات به مشترکان و تکریم ارباب رجوع، تدوین شده است اظهار داشت: در این دستورالعمل نحوه ثبت نام، تغییر نام و تغییر مکان تلفن ثابت، شرایط قطع وتخلیه تلفنهای مشترکین بدهکار، ثبت نام و درخواست اینترنت پرسرعت، خدمات و محصولات جدید مخابراتی و سایر موارد مورد توجه قرار گرفته است.  

امنیت جاده‌ها درگیر و دار تخصیص بودجه

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیگیری ها برای تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز راهدارخانه های کشور، خبر داد.داوود کشاورزیان در گفتگو با مهر، افزود: در لایحه بودجه سال ۹۵، مبلغ مناسبی برای تجهیز راهدارخانه های کشور اختصاص نیافته است.کشاورزیان ادامه داد: در ردیف بودجه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای درسال گذشته، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از محل منابع ماده ۱۰ و ۱۲ مدیریت بحران برای تجهیز راهدارخانه ها درنظر گرفته شده بود که تخصیص این ردیف بودجه هم مشابه سایر ردیف بودجه ها، درحد ۲۰ درصد بود. به گفته وی، در لایحه بودجه سال۹۵ ردیف بودجه ای از محل منابع این دو ماده(۱۰ و ۱۲) برای تجهیز راهدارخانه ها درنظرگرفته نشده است.  

تاخیر ۴۲ درصدی پروازهای ایرلاین‌های داخلی در دی‌ماه

وزارت راه و شهرسازی آمار پروازهای صورت گرفته از سوی ۱۴ ایرلاین فعال داخلی در دی‌ماه سال جاری را منتشر کرده که براین اساس ۷۴۷۱ پرواز با تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه انجام شده‌اند. طبق آمارهای اعلام شده در ماه گذشته مجموع فعالیت ۱۴ ایرلاین داخلی ایران به انجام ۱۷ هزار و ۷۹۶ پرواز منجر شده که از این میان نزدیک به ۴۲ درصد از پروازهای انجام گرفته با تاخیر بیش از ۳۰ دقیقه انجام شده‌اند.طبق این آمارها شرکت هواپیمایی پویاایر که در دوره‌های پیشین آماری آمار نسبتا مطلوبی داشت با ثبت بیشترین درصد تاخیر صدرنشین ایرلاین‌ها بوده است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |