جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 59308 19:05 1396/02/13
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ اردیبهشت ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ اردیبهشت ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ اردیبهشت ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ اردیبهشت ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دغدغه انتخاباتی شهرداری برای حاشیه‌نشین‌ها

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: طی سالهای اخیر جبهه گیری شهرداریهای تهران و مشهد باعث کند شدن بهسازی و نوسازی در حاشیه شهرها و بافتهای فرسوده شده که نشان می‌دهد خیلی درگیر موضوعات مرتبط با مردم نیستند بلکه مردم را زمانی مخاطب قرار می‌دهند که نیاز به رای آنها دارند.محمدسعید ایزدی در گفت­وگو با ایسنا اظهار کرد: ما به هیچ عنوان مشکلی با نهاد مدیریت شهری نداشته و نداریم. همراهی شهرداری‌ها در شهرهای بی‌شماری مثل تبریز، رشت، ‌ بیرجند، گرگان، ‌نائین، ساری و بندرعباس زمینه‌ی کارآمد ساختن بسیاری از مناطق هدف نوسازی و بهسازی را فراهم کرده که جای تقدیر و تشکر دارد. اما جبهه‌گیری برخی شهرداری‌ها مثل تهران و مشهد نه تنها باعث کند شدن روند نوسازی شده بلکه بسیاری از پروژه‌ها را متوقف کرده‌اند.  

نبرد آگاهی و گمراهی؛ دشواری رویارویی با پوپولیسم

وزیر راه و شهرسازی در مطلبی در خصوص تجربه‌های پوپولیستی جهانی که در کانال تلگرام خود منتشر کرده آورده است: این گروه اساسا با بحث و استدلال مخالفند و با ساده‌سازی مسائل بسیار پیچیده و ایجاد دوگانه‌های متوالی سیاه و سفید، مخاطب را در طول مسیر به ‌همراه خود کشیده و فرصت فکر کردن را از او می‌گیرند.به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی بیان می‌کند: در یادداشتی در هفته گذشته و پیش از شروع مناظره‌ها گفتم که این انتخابات صحنه نبرد گمراهی بر علیه آگاهی است. اینک که برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری عملیاتی شده، آشکارا می‌توان این صحنه را دید. دروغ زنی، دادن وعده‌های بی‌پشتوانه و اظهار ادعاهایی که هیچ‌جا به اثبات نرسیده‌است را به وفور می‌بینیم.    

مشکلات آبی برای یک‌چهارم جمعیت زمین فراگیر می شود

نماینده برنامه بین‌المللی آب‌شناسی یونسکو گفت: تا سال ۲۰۵۰ بیش از یک‌چهارم مردم زمین با مشکلات آبی مواجه خواهند شد.به گزارش ایلنا، "استر کیش لاروش" افزود: تغییرات زیست محیطی باعث افزایش مشکل آبی جهان شده و چالش‌های بزرگی را رقم می زند.وی اظهار داشت: در سپتامبر ۲۰۱۵ سران جهان ۱۷ هدف را برای پایان فقر و تأمین رفاه و رشد برای تمام انسان‌ها رقم زدند که یکی از آن‌ها مدیریت آب بود.لاروش ادامه داد: برای تحقق تمام اهداف ۱۷ گانه لازم است انسان‌ها در شرایط صلح در کنار یکیدیگر زندگی کنند و فراموش نکنیم که ما در مقابل نسل‌های آینده مسئولیت داریم و شاهد تغییرات اساسی در زمینه‌های آب هستیم.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |