چهارشنبه 29 فروردین، 1403

کدخبر: 22461 18:08 1394/10/05
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ دی

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ دی

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۶ دی

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تدوین مقررات بکارگیری شبکه های اجتماعی

سیاست ها و ضوابط حاکم بر شبکه های اجتماعی برخط با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و اعضای حقیقی این شورا، در مرکز ملی فضای مجازی کشور مورد بررسی قرار گرفت.به گزارش مهر، این مقررات با هدف تامین نیاز کاربران ایرانی، فراگیر شدن استفاده از سامانه های بومی و گذار از وضعیت جاری فعالیت شبکه های اجتماعی به وضع مطلوب و همچنین اشراف حاکمیتی و مقابله با نفوذ و دست اندازی بیگانگان در عرصه فضای مجازی در دستور کار قرار داده شد.قرار است این سیاست ها و ضوابط حاکم بر شبکه های اجتماعی برخط برای تصوب نهایی در جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور، ارائه شود.  

بلیت قطار به قیمت قبل بازگشت

سخنگوی سازمان حمایت با بیان اینکه در خصوص قیمت بلیت قطار از موضع قبلی عقب ‌نشینی نکرده‌ایم، گفت: افزایش قیمت همچنان غیرقانونی بوده و در سیستم‌های فروش، نرخ به حالت قبل بازگشته است. غلامرضا کاوه در گفتگو با مهر اظهار داشت: سازمان حمایت قویا افزایش قیمت بلیت قطار را تکذیب می‌کند و مردم اگر با مصداقی در افزایش نرخ بلیت قطار از سوی شرکت‌های حمل و نقل مواجه شدند، حتما تخلف را با واحد نظارت و بازرسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در میان بگذارند.وی تصریح کرد: شرکت‌های حمل و نقل بنا به تاکید سازمان حمایت در حال عرضه بلیت قطار با نرخ مصوب قبلی هستند.  

برندسازی جایگاه‌ها در دست انداز شهرداری‌ها

یک جایگاه دار سی. ان. جی گفت: برای صاحب خودروی ایرانی بنزین یورو ۲ و یا ۶ تفاوتی ندارد زیرا احتراق ناقص است و با هر نوع بنزینی میزان آلایندگی تغییری نمی کند.ساعی در گفت‌و‌گو با ایلنا در خصوص برندسازی جایگاه‌ها و نحوه عملیاتی شدن آن گفت: ۹۵ درصد جایگاه‌های سی. ان. جی سراسر کشور دولتی بوده و به شهرداری‌ها سپرده شده‌اند و این قضیه برندسازی را دچار مشکل می‌کند زیرا متولی درجه بندی کیفی وزارت نفت است که باید درجه بندی را بر اساس نحوه ارائه خدمات و کیفیت انجام دهد ولی با توجه به اینکه بهره بردار برای زیرساخت‌های جایگاه هزینه نمی‌کند تا تبدیل به درجه یک شوند کار دچار چالش می‌شود.  

جلوگیری از تبعیض و فساد با اجرایی شدن دولت الکترونیک

وزیر ارتباطات در بازدید از سامانه مجازی گمرک به ارائه توضیحاتی درخصوص دولت الکترونیک پرداخته و طراحی و راه‌اندازی این سامانه را جزئی از خدمات دولت الکترونیک برشمرد.به گزارش ایسنا، محمود واعظی با بیان اینکه دولت تلاش دارد مردم بتوانند در هر لحظه به خدمات مورد نیاز خود دسترسی آسان داشته باشند، متذکر شد: با الکترونیکی شدن امور جلوی تبعیض و فساد گرفته شده و کارها از شفافیت بالایی برخوردار می شود.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |