پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 73557 19:31 1396/09/04
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۵ آذر ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۵ آذر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۵ آذر ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۵ آذر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

تخفیف بلیت های رجا برای اسامی محمد، احمد و صادق

به مناسبت ایام مبارک ماه ربیع الاول و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، طرح تسهیلات سفر با قطارهای رجا برای افراد دارای اسامی محمد، احمد و صادق اجرا می شود.روابط عمومی و امور بین الملل رجا افزود: شرکت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین متولی خدمات مسافری ریلی کشور و پیشرو در ارائه ی خدمات به مسافران، برای نخستین بار در بخش ریلی مسافری، تخفیفات هوشمند وابسته به نام افراد را اعمال کرده است.در قالب این طرح که با عنوان «میلاد» نامگذاری شده، در روز ۱۵ آذر ماه مقارن با ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع)، کلیه افراد دارای اسامی محمد، احمد و صادق ۳۰ درصد تخفیف در قطارهای رجا دریافت می کنند.    

دو جایزه ویژه جشنواره روابط عمومی های برتر ایران برای همراه اول

همراه اول نشان ویژه «مدیریت مسأله و بحران» و لوح روابط عمومی برتر در حوزه «ارتباطات رسانه ای» جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را دریافت کرد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، با موضوع «نقش روابط عمومی در توسعه پایدار» ۲۹ و ۳۰ آبان ماه با حضور چهره های بین المللی، دست اندرکاران روابط عمومی های کشور و رؤسای انجمن بین المللی روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد. روابط عمومی همراه اول، نشان ویژه «مدیریت مسأله و بحران» چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران را دریافت کرد.    

می‌توانستیم ساختمانی بسازیم که در مقابل زلزله دوام بیاورد

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استحکام ساختمان‌های دولتی باید بیشتر از سایر ساختمان‌ها باشد، از دولت خواست نسبت به مقاوم‌سازی ساختمان‌های آسیب‌پذیر در برابر زلزله اقدام کند.محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در شرایط پس از وقوع زلزله طبیعتا تامین نیاز زلزله‌زدگان از سوی دستگاه‌های مختلف امدادی باید مورد توجه قرار گیرد و تامین چادر، مواد غذایی و نیازهای اولیه در دستور کار باشد اما در عین حال در زلزله اخیر کرمانشاه شاهد بودیم که برخی ساختمان‌ها از جمله مسکن مهر و بیمارستان تخریب شدند. سوال اینجاست که آیا ما می‌توانستیم ساختمانی بسازیم که در مقابل زلزله دوام بیاورد؟ بله این امکان وجود داشت.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |