جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 76557 18:32 1396/10/26
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۷ دی ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۷ دی ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۷ دی ۹۶

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۷ دی ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

منوچهر منطقی از دانشگاه می کی موتو PHD گرفت

دانشگاه می کی موتو به دکتر منوچهر منطقی مدرک PHD مدیریت استراتژیک اعطاء کرد. منوچهر منطقی دارای مدرک مدیریت سیستم ها از دانشگاه تهران اولین ایرانی است که موفق به اخذ PHD مدیریت استراتژیک از دانشگاه می کی موتو ژاپن شد. منطقی که اخیراً از طرف معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری به سمت رئیس مرکز ملی فضایی منصوب شده است با دفاع از رساله دکترای خود با موضوع مدیریت نوآوری تکنولوژی توانست مدرک PHD مدیریت استراتژیک دانشگاه می کی موتو ژاپن را دریافت کند.  

کف قیمت ماهانه اینترنت کاهش یافت

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در آخرین جلسه خود، جدول تعرفه های جدید اینترنت را اصلاح کرد؛ برمبنای این اصلاحات صورت گرفته، کف تعرفه ماهانه اینترنت ارزان تر از قبل شد.به گزارش مهر، تعرفه دسترسی به خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوریهایADSL ، VDSLو فیبرنوری آبان ماه امسال توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوب شد تا از این پس اینترنت به صورت سرویس‌ غیرحجمی مبتنی بر یک مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) به کاربران فروخته شود.  

عملکرد راه آهن ایران به ۴۵ میلیون تن رسید

مدیرکل بازرگانی بین الملل راه آهن ایران گفت: در حال حاضر راه آهن ایران ۱۱هزار کیلومتر خط دارد و به واسطه رشدهایی که در سال های متوالی داشته در سال جاری عملکرد راه آهن کشور به ۴۵ میلیون تن می رسد.به گزارش ایسنا، غلامرضا نجفی اظهار کرد: بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد دلار حجم تجارتی که در دنیا اتفاق می افتد که از این میان حدود ۱۷ هزار تن پتانسیل عبور حجم تجارتی از طریق ایران وجود دارد.  

 برگزاری نخستین نشست مشترک حمل و نقل ایران و فرانسه

نخستین نشست کارگروه مشترک حمل‌ و نقل ایران و فرانسه به ریاست اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و کریستیان اسه ائی نماینده وزیر حمل ‌و نقل جمهوری فرانسه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.به گزارش ایرنا، در این نشست مسایل قرارداد‌های خرید هواپیماهای ایرباس و ای. ‌تی. ‌آر، قرارداد خرید رادار بین شرکت «تالس» فرانسه و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و خرید نرم‌افزار برای ارتقا سیستم‌های هواشناسی ایران مورد بررسی قرار گرفت.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |