سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 34545 12:57 1395/03/26
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۶ خرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۶ خرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۶ خرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۶ خرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

امکان تماشای مستقیم بازیهای یورو ۲۰۱۶ در حین پرواز

مسافرانی که با شرکت اسپانسر رسمی هواپیمایی ،مسابقات فوتبال لیگ اروپا  پرواز می نمایند این امکان را خواهند داشت تا در حین پروازو یا در سالن های  سی ای پی  فرودگاههای ترکیه به تماشای پخش مستقیم این بازی ها بنشینند . و همچنین این شانس را خواهند داشت که برنده  بلیط دوره نهایی مسابقات باشند.مسافران پروازهای بین المللی که با هواپیماهای  ایرباس A330 و یا بوئینگB777 پهن پیکر این شرکت پرواز می نمایند و همچنبن مسافران در سالن های سی ای پی  در سراسر ترکیه امکان تماشای زنده این مسابقات را خواهند داشت. احمد اولموشتور ،قائم مقام بازرگانی شرکت هواپیمایی ترکیه  نقطه اوج  کلیه فعالیت های شرکت هواپیمایی ترکیه ارتقا تجربیات مسافرین اعلام کرد و اسپاسرینگ لیگ اروپایی ۲۰۱۶ نیز فرصتی دیگر در جهت این اهداف دانست.

سپهران ایر مجوز فعالیت نگرفت

در سومین جلسه شورای‌عالی هواپیمایی کشوری درخواست صدور پروانه بهره برداری شرکت‌ جدیدالتاسیس سپهران ایر رد شد.به گزارش ایلنا،طبق گفته یک منبع آگاه، دلیل رد پروانه بهره برداری این ایرلاین جدید سن هواپیماهای این ایرلاین بوده است. طبق قوانین از این پس ایرلاین ها حق خریداری هواپیماهایی که سن ساخت آن کمتر از ۱۹۹۸ باشد را ندارند.همچنین در قوانین جدید، وزارت راه و شهرسازی برای شرکت های تازه تاسیس و شرکت های فعال کف دارایی و سرمایه را در نظر گرفتند که حداقل سرمایه ایرلاین ها باید ۳۵۰ میلیارد تومان باشد.  

دبیر کل اتحادیه پستی جهانی کسب جایزه برنز EMS را به ایران تبریک گفت

بشار حسین دبیر کل اتحادیه پستی جهانی در نامه ای کسب جایزه برنز EMS توسط پست ایران برای عملکرد این سرویس در سال ۲۰۱۵ را تبریک گفت. دبیر کل اتحادیه پستی جهانی با ابراز خرسندی از کسب این جایزه توسط ایران اظهار داشت این جایزه به مجریان منتخبی اعطا می شود که پیش نیازها و شاخصهای کلیدی عملکرد مندرج در طرح کسب و کاری تعاملی EMS را برآورده ساخته باشند.او افزود: پست ایران با تداوم سخت کوشی و پشتکار تعهد خود را به ارائه یک سرویس عالی در شکبه جهانی EMS نشان داد گفتنی است این جایزه در مراسم ویژه ای در مجمع عمومی فوق العاده تعاونی EMS در خلال ۲۶ کنگره اتحادیه پستی جهانی در استانبول در تاریخ ۲۰ سبتامبر ۲۰۱۶ اعطا خواهد شد.  

حذف لامپ‌های رشته‌ای برای حذف بحران جهانی انرژی

چندی پیش هیات وزیران، قانون حذف استفاده از لامپ‌های رشته ای راتصویب کرد و بر اساس این تصمیم، ثبت سفارش و ورود لامپ‌های رشته ای با توان بالای ۴۰ وات ممنوع بوده و خطوط تولید داخلی نیز بایستی حداکثر ظرف مدت ۸ ماه از تاریخ ابلاغ مصوبه، جمع آوری و پروانه‌های بهره‌برداری مربوطه باطل شود.این سیاست در راستای برنامه‌های ملی اصلاح الگوی مصرف و افزایش بهره‌وری انرژی و همچنین همسو با سیاست‌های جهانی در خصوص رفع بحران انرژی اتخاذ شده است.کشورهایی مانند کانادا، ایالات متحده امریکا، ژاپن، روسیه، چین، کره جنوبی، استرالیا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، پیش از این اقدام به حذف استفاده از لامپ‌های رشته‌ای و جایگزینی منابع پربازده مانند لامپ‌های کم مصرف و LED کرده بودند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |