پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 29019 18:29 1394/12/23
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ اسفند

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ اسفند

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۴ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

لوفت‌هانزا آماده مشارکت در ساخت پروژه‌های فرودگاهی ایران

مدیرگروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا از آمادگی این شرکت برای ساخت و اجرای پروژه‌های فرودگاهی در ایران خبر داد. به گزارش ایسنا، هومیستر با بیان اینکه این نخستین سفر وی به ایران است گفت: ایران شریک تجاری بسیار خوبی است که قرارگرفتن در مرکز یک منطقه مهم از ویژگی‌های این کشور محسوب می‌شود. وی گفت: باید اعلام کنم من صرفا مسئول لوفت‌هانزا نیستم بلکه مسئول سایر شرکت‌های وابسته به گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا مانند زوریخ، ژنو و تمام هم‌پیمانان خود نیز هستم و تمام مقاصد این مجموعه به بیش از ۳۰۰ مقصد می‌رسد. هومیستر ادامه داد: گروه شرکت‌های هواپیمایی لوفت‌هانزا با ۳۰۰ مقصد، ۱۲۰ هزار کارمند، ۱۸ هوایپمای باری و ۶۲۴ فروند هواپیمای مسافری از نوع توربو پراب تا ایرباس پهن‌پیکرA۳۸۰ در حال فعالیت است.  

هزینه ۵ میلیاردی قبض‌های تلفن برای مخابرات

چاپ و توزیع قبض‌های تلفن ثابت، تنها در استان تهران سالانه هزینه‌ای بین پنج تا شش میلیارد تومان به دنبال دارد. به گزارش ایسنا، مدیرعامل مخابرات استان تهران با بیان این مطلب عنوان کرد: در طول سال طی شش نوبت قبض‌های تلفن ثابت چاپ و توزیع می‌شوند که این هزینه را می‌توان به راحتی حذف کرد. علیرضا صیدی ادامه داد: مشترکان تلفن ثابت در استان تهران می‌توانند در ابتدای ماه‌های فرد از طریق تماس با شماره ۱۸۱۸ ، شماره تلفن ثابت خود را اعلام کرده و از میزان بدهی خود آگاه شوند و از همین طریق قبض خود را پرداخت کنند. وی همچنین یادآور شد: سامانه دیگری نیز طراحی شده تا از طریق ارسال پیامک به شماره ۰۲۱۱۸۱۸ مشترکان تلفن ثابت بتوانند در هر زمان از میزان بدهی خود به مخابرات آگاه شده و قبض‌های خود را پرداخت کنند.  

خشکسالی چشم انتظار بارش های بهاری است

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه خشکسالی‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: شاید بارش‌های بهاری بتواند به خشکسالی‌ها پایان دهد. به گزارش مهر، حمید چیت چیان گفت: اگر در نیمه دوم سال آبی به ویژه روزهای باقیمانده اسفند و فروردین و اردیبهشت بارش‌های بهتری داشته باشیم شاید بتوانیم بر شرایط خشکسالی غلبه کنیم. وی اظهارداشت: امسال هم خشکسالی ها ادامه داشت و هنوز هم در ادامه خشکسالی‌های گذشته هستیم و این پدیده استمرار دارد. بارش‌های بهمن و اسفندماه کاهش قابل ملاحظه ای دارد به طوری که امسال ۱۰ و ۱۱ میلی متر بوده است.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |