چهارشنبه 05 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 37728 17:33 1395/05/20
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ مرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ مرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ مرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۲۱ مرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

خروج ۲۷ فروند هواپیمای از رده خارج از فرودگاه‌های کشور

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، از خروج ۲۷ فروند هواپیمای از رده خارج از فرودگاههای کشور خبرداد و گفت: براساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی متعهد شده اند ظرف سه ماه آینده نسبت به خروج کلیه هواپیماهای از رده خارج خود اقدام کنند. رضا جعفرزاده، اظهارداشت: جهت استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، ارتقا ایمنی، کاهش تاخیرات و براساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر الزام شرکت های هواپیمایی نسبت به خروج هواپیماهای از رده خارج از فرودگاهها این موضوع به تحقق پیوسته است. این اتفاق در فرودگاههای مهرآباد، هاشمی نژاد مشهد و زاهدان فراهم شد.وی بیان کرد: هواپیماهای مذکور از نوع بوئینگ ۷۴۷، بوئینگ ۷۲۷، فوکر۱۰۰، ایرباس ۳۰۰، BAE و فالکن۲۰ است.  

بی‌توجهی به حاشیه‌نشینی دور از انصاف است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که به موضوع حاشیه‌نشینی و بافت‌های ناکارآمد نباید سیاسی و جناحی نگاه شود گفت: وضعیت نامطلوب زندگی در شهرها و آسیب‌های اجتماعی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد به حدی است که بی‌توجهی به آن دور از انصاف است.محمدسعید ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوع رسیدگی به بافت‌های فرسوده، حاشیه‌ای و ناکارآمد به وضعیتی رسیده که جدا از نگاه جناحی و سیاسی، خوشخبتانه در همه‌ی وجوه مورد تاکید نظام و دولت است و این موضوع باید فارغ از جناح و گروه سیاسی به عزم ملی تبدیل شود.وی افزود: از ابتدای تشکیل دولت، ستاد ملی بازآفرینی شهری را با محوریت ۲۲ دستگاه راه‌اندازی کردیم که متناظر این ستاد در هر استان و هر شهر دستگاه‌ها را دور هم جمع می کند.  

۷۱۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم تکمیل شد

قائم مقام آخوندی درمسکن مهر گفت: از ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۸۷۲ واحد مسکن مهر در کشور، یک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۸۶۶ واحد تکمیل شده است. ازاین تعداد ۷۱۰ هزار واحد آن در سه سال فعالیت دولت یازدهم پایان یافت و ۱۰۰ هزار واحد دیگر در هفته دولت بهره برداری می شود. احمد اصغری مهرآبادی شامگاه سه شنبه در نشست معاون اول رییس جمهوری با معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه افزود: تعداد واحدهای باقی مانده مسکن مهر در کشور ۳۰۶ هزار و ۶ واحد است که ۱۶۶ هزار واحد مشکلاتی دارد و ۱۴۰ هزار و ۶ واحد روند تکمیل شدن خود را طی می کند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |