پنج شنبه 06 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 25102 12:02 1394/11/01
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱ بهمن

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱ بهمن

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱ بهمن

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

حضور ۱۰۰ شرکت سازنده در اجلاس هوانوردی «ایران ۲۰۱۶»

دبیر بزرگترین اجلاس هوانوردی کشورمان با عنوان « ایران ۲۰۱۶» گفت: در این اجلاس، نمایندگان بیش از ۱۰۰ شرکت سازنده، تامین کننده قطعات هواپیما و تجهیزات فرودگاهی و ناوبری شرکت می کنند.احمدرضا بیاتی در گفت وگو با ایرنا افزود: در این اجلاس نمایندگان شرکت های لیزینگ خرید و یا اجاره هوایپما، تعمیر و نگهداری سازندگان قطعات و تامین کننده منابع مالی برای خرید هواپیما حضور دارند.  

تلاش بمباردیه برای ورود به ایران با وجود تحریم‌های کانادا

از زمان اعلام برداشته شدن تحریم‌های بین المللی علیه تهران، شرکتهای چندملیتی فعال در بخشهای اقتصادی مختلف مشتاق ورود به بازار ایران هستند و شرکت هواپیماسازی کانادایی بمباردیه از این قاعده مستثنی نیست.به گزارش ایسنا، بمباردیه که تولیدکننده هواپیما و قطار است، با وجود چالشهایی که برای همه شرکتهای کانادایی راغب به معامله با ایران وجود دارد، در حال بررسی چگونگی ورود به بازار است.  

آغاز خدمات کنترل کیفیت رینای ایتالیا برای کشتی‌های ایرانی

رویترز در گزارشی از آغاز فعالیت شرکت رینای ایتالیا برای بررسی استانداردهای ایمنی و کنترل کیفیت کشتی‌های ایرانی از جمله نفتکش‌ها تا چند هفته آینده خبر داد. شرکت رینا مستقر در جنوای ایتالیا اعلام کرد هفته جاری با شرکت خدمات بازرسی و کنترل کیفیت آسیای ایران قرارداد امضا کرده که به این شرکت امکان می‌دهد برای شرکتهای کشتیرانی ایرانی خدمات فراهم کند.  

همکاری ایران و هند در انرژی تجدیدپذیر کلید خورد

وزیر امور توسعه زنان هند گفت: کشور ایران بین کشورهای منطقه در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر پیشرو است که این مساله برای ما جای امیداری دارد. مونیکا گاندی در حاشیه ملاقات با وزیر نیروی ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جایزه جهانی انرژی مورد تایید سازمان‌های بین المللی مانند اتحادیه اروپا است و با توجه به اینکه ایران برگزارکننده این مراسم بوده است می‌توان گفت که این موضوع نشان از درایت وزیر نیرو دارد.  

بازار نفت ممکن است در مازاد عرضه غرق شود

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که بازار نفت ممکن است به دلیل افزایش تولید نفت ایران که کاهش تولید در دیگر نقاط را خنثی میکند با اشباع بیشتری روبرو شود.به گزارش فایننشال تایمز، آژانس بین المللی انرژی در یک ارزیابی بدبینانه از چالشهای پیش روی صنعت نفت جهانی هشدار داد که در سال ۲۰۱۶ نیز بازار برای سومین سال متوالی با یک مازاد عرضه روزانه دستکم یک میلیون بشکه ای مواجه خواهد بود.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |