جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 28757 18:47 1394/12/17
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۸ اسفند

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۸ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۸ اسفند

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۸ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سعیدی کیا: سرمایه اصلی بنیاد اعتبار اجتماعی است

دومین همایش سالانه مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب برگزار شد. دراین همایش ابتدا گزارشی از برنامه ها و سخنرانی های پیش بینی شده اجرا و در ادامه این همایش محمد سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان برگزاری این همایش را نقطه عطفی جهت دستیابی به اهدف راهبردی بنیاد در برنامه پنجم و همچنین انسجام و همدلی بین مدیران بنیاد برشمرد و اظهار داشت : برنامه میان مدت پنجم بنیاد بر اساس اصول موضوعه و اقتصاد مقاومتی و با شعار توانمند سازی اجتماعی، رشد بهروری و رقابت سالم تدوین شده که با کمک مدیران مجموعه گام بلند و پیشرفت در توسعه بنیاد  محسوب خواهد شد.وی در ادامه علت وجودی بنیاد را خدمت به مستضعفان و رفع محرومیت  در کشور  دانست و یاد آور شد : رشد سرمایه گذاری در برنامه پنجم نسبت به برنامه چهارم بسیار بیشتر شده و به همین منظور منابع برای آن پیش بینی شده است که با توجه به فعالیت در بخش محرومیت زدایی مقرر شد ۳۰درصد سود خالص بنیاد به رفع استضعاف و محرومیت  اختصاص یابد که در اختیار بنیاد علوی به عنوان مجری طرح های بنیاد مستضعفان قرار گرفته است .  

همکاری با علی بابا رسمی شد

برای اولین بار در کشور امکان خرید بلیت حمل و نقل ترکیبی هوایی و ریلی مسافران با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی رجاء و سایت علی بابا فراهم شد. سعید رهنما (مدیر بازاریابی و فروش شرکت حمل و نقل ریلی رجاء) در نشست خبری که به منظور امضای تفاهم‌نامه بین این شرکت و مسئولان سایت علی بابا برگزار شد؛ بیان داشت: برای اولین بار این امکان در کشور فراهم شد که مسافران بتوانند به صورت آنلاین و همزمان امکان خرید بلیط حمل و نقل ترکیبی داشته باشند.وی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ قطار داریم و سالانه حدود ۱۷ میلیون مسافر در شبکه ریلی جابجا می‌شوندو توسعه بازار و افزایش خدمات در راستای مشتری مداری از جمله اهداف مورد توجه این شرکت به شمار می‌رود.  

آغاز عملیات رفع انفصال خط خیابان شریعتی و میرداماد

معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران  از آغاز عملیات رفع انفصال خط انتقال خیابان های شریعتی و میرداماد خبرداد. عباسعلی مصرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرای تنها منهول باقی مانده از خط شریعتی آغاز شد تا با بهره برداری از آن و رفع نقطه انفصال بخش عمده فاضلاب مناطق ۱ و ۳ شهرداری به بهره برداری برسد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |