جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 28439 18:33 1394/12/15
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ اسفند

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ اسفند

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۶ اسفند

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سرقت ۱۴۰ میلیارد تومان کابل مخابرات

گفته می شود طی چهار تا پنج سال پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات، به این شرکت ۱۴۰ میلیارد تومان خسارت از ناحیه سرقت کابل وارد شده است.داود زارعیان - مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران - اظهار کرد: در مواردی که بطور مثال ۱۰ کیلومتر کابل از یک اطراف یک روستا سرقت شده بخاطر شرایط فیزیکی و جغرافیایی عملا دیگر ایجاد شبکه ممکن نبوده و این موضوع باعث ایجاد مشکلات مضاعف برای مردم شده است.  

صنعت انرژی خورشیدی ایران "ساخت آلمان" می‌شود

لغو تحریم‌های ایران یک فرصت مطلوب برای شرکت‌های آلمانی به منظور صادرات تجهیزات برق خورشیدی به ایران باشد.به گزارش بلومبرگ، گزارش‌ها حاکی از این است که برند "ساخت آلمان" برای شرکت‌های آلمانی که وارد بازار توسعه نیافته اما به شدت گسترده تجهیزات انرژی خورشیدی ایران شوند، می‌تواند بسیار پرسود باشد.  

سیاست توانمندسازی شبکه‌های اجتماعی به جای محدودسازی

وزیر ارتباطات گفت: سیاست ما توانمندسازی این شبکه ها به جای مسدودسازی است. محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امکان حذف یا مسدود ساختن شبکه‌های اجتماعی، به عنوان نسل جدیدی از پایگاه های اینترنتی، از یک طرف به دلیل ورود به بخش بزرگی از زندگی فردی و اجتماعی کاربران و اثرگذاری بر فعالیتهای مختلف روزمره آنها، و از طرف دیگر مزیتها و کارکردهای چندگانه و مهم این ابزار در زندگی مردم، دور از ذهن و غیرکاربردی است.  

ممنوعیت واگذاری انشعاب برق به ساختمانهای فاقد سیستم حفاظتی

با توافق سه جانبه، وزارت نیرو، راه و سازمان نظام مهندسی، از این پس انشعاب برق به ساختمان‌های نوسازی که دارای سیستم حفاظتی استاندارد و کامل باشند، واگذار خواهد شد.براساس این شیوه نامه اجرایی، رعایت حریم شبکه‌های الکتریکی، تامین سیستم زمین مناسب در ساختمان، هم بندی سیستم زمین با نول ورودی لوازم اندازه گیری و ... توسط سازندگان الزامی است.  

طولانی ترین پرواز دنیا رقم خورد

طولانی ترین پرواز امسال با ۱۶ ساعت، از دوبی به نیوزیلند رقم خورد.ایرباس امارات A380 برنامه هواپیمایی را ساخته که پیش بینی می شود که طولانی ترین سفر هوایی بدون ایست را داشته باشد.این پرواز که پیش بینی شده بود طولانی ترین پرواز با ۱۷ ساعت زمان باشد، ولی کمتر از انتظار طول کشید و با ۱۶ ساعت و ۲۴ دقیقه به مقصد رسید.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |