شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 35666 19:03 1395/04/13
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ تیر ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ تیر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ تیر ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۴ تیر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

دولتی ها صدرنشین تاخیر پروازها شدند

سازمان هواپیمایی کشوری آمار پروازهای انجام شده از سوی ایرلاین‌های داخلی در فرودگاه مهرآباد در اردیبهشت‌ امسال را ارائه کرده است که براساس آن ۴۳.۵ درصد از پروازها تاخیر داشتند. به گزارش ایسنا، براین اساس از ۵۹۳۶ پرواز انجام شده توسط ۱۴ ایرلاین داخلی در دومین ماه از بهار سال جاری ۲۵۸۶ پرواز تاخیر داشتند.همچنین براساس این گزارش، از ۱۴ ایرلاین فعال در این فرودگاه، پنج ایرلاین بیشترین تاخیر را به نام خود ثبت کردند. شرکت‌های هواپیمایی اترک، ایران‌ایر، زاگرس، نفت و آسمان فهرست پنج‌گانه این ایرلاین‌ها را تشکیل می‌دهند.براساس این گزارش شرکت هواپیمایی اترک با ثبت ۷۸ درصد تاخیر از کل پروازهای انجام شده در اردیبهشت‌ ماه رکوردار بوده است.  

وجود منافع نجومی در ساخت و سازهای تهران

نماینده وزیر راه با بیان این که با پروژه های بلند مرتبه سازی حریم حرم امام رضا (ع) برخورد خواهیم کرد، گفت: منافع نجومی در ساخت و سازهای تهران وجود دارد. حسین معصوم در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: پروژه‌های ساخت و ساز طرح های بالای دستی که در این مدت به تصویب شورای عالی معماری و شهرسازی رسیده است اگر بر اساس مصوبه های این شورا نباشد طبیعتا خلاف قانون است و با این پروژه ها به طور قطع برخورد خواهد شد و باید متوقف شوند. وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته بسیاری از پروژه های مال سازی در تهران به دستور شورای عالی متوقف شد، مال‌سازی به تمام مناطق تهران سرایت کرده و این مصیبت مال‌سازی از تهران به سایر کلانشهرها نیز رسیده است.  

شرکت های آبفا غرق ۳۵۰ میلیارد ریال بدهی انباشته

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت : قیمت فروش هر مترمکعب آب سدها به شرکت های آب و فاضلاب ۴۰۰ تا ۴۵۰ ریال است و اینک بدهی انباشته شرکت های آبفای زیرمجموعه استان تهران به شرکت آب منطقه ای به بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال رسیده است. « خسرو ارتقایی » در پاسخ به پرسش ایرنا درباره فروش آب خام از سدها اظهار داشت: هیچ افزایش قیمتی از سال گذشته تاکنون در نرخ فروش آب خام از سدها به شرکت های آب و فاضلاب اعمال نشده است.وی اضافه کرد: آب خام تولیدی در سد لار با توجه به سازه های قدیمی آن بین هفت تا هشت هزار ریال در هر مترمکعب به فروش می رسد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |