سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 37313 19:22 1395/05/11
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ مرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ مرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ مرداد ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ مرداد ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

افزایش تعرفه ثبت‌نام تلفن ثابت در دولت تعدیل شد

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات برای افزایش تعرفه خرید یک تلفن ثابت به ۲۵۰ هزار تومان با تعدیل ۵۰ هزار تومانی در کارگروه دولت تصویب شد، تغییر قیمت از اول مرداد اجرا شده است.به گزارش فارس، تعرفه تلفن ثابت بر اساس مصوبه شماره ۶ جلسه شماره ۲۳۷ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات تغییر کرد. به این ترتیب هزینه اتصال یک خط تلفن ثابت به مبلغ ۲ میلیون ریال تعیین شد.این قیمت حدود ۱۰ روز پیش در ستاد تنظیم بازار به تصویب رسیده است.  

اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد

شورای نگهبان لایحه اساسنامه شرکت ملی پست را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست. به گزارش فارس، اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان اعلام کرد: لایحه اساسنامه شرکت ملی پست که با اصلاحاتی در جلسه ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۵، مطابق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی به تصویب کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه ۶ مردادماه ۱۳۹۵ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.  

روسازی بتنی بزرگراه گناباد- قاین-بیرجند برای نخستین بار

معاون ساخت وتوسعه راه‌ها گفت: برای اولین بار در کشور اجرای عملیات روسازی بتنی با استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات روز دنیا در محور گناباد- قاین- بیرجند به طول ۴۰ کیلومتر آغاز شد. خیرالله خادمی با تاکید بر مزایای این نوع روسازی تصریح کرد: روسازی بتنی در دنیا سوابق بالایی دارد و آنچه برای ما در راستای اجرای این طرح اولویت دارد بالا رفتن طول عمر رویه و صرفه‌ اقتصادی است.  

اهدا ۶۸ واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول

با همکاری بنیاد مستضعفان، انجمن خیرین مسکن ساز ایران، وزارت راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  طی مراسمی  ۶۸ واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در استان البرز اهدا شد .بنابراین گزارش در این مراسم مهندس سعیدی کیا رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به جامعه آماری ۱۱ هزار خانوار دارای دو معلول به بالا سازمان بهزیستی که فاقد مسکن هستند تاکید کرد ، بر اساس این طرح طی ۴ تا ۵  سال همه این خانواده ها دارای مسکن خواهند شد.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |