سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 35477 18:46 1395/04/11
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ تیر ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ تیر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ تیر ۹۵

اخبار کوتاه امور زیربنایی ۱۲ تیر ۹۵

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ایرلاین‌های فعال فرودگاه امام به ۵۰ شرکت رسید

معاون امور فرودگاهی فرودگاه امام افزایش تعداد مقاصد هوایی را اصلی‌ترین اولویت فعلی این فرودگاه دانسته و معتقد است با ورود هواپیمایی ایرآستانا به ایران تعداد ایرلاین‌های فعال در این فرودگاه به عدد ۵۰ رسید. فتاحی با بیان اینکه درسال ۱۳۹۴ بیش از هفت میلیون مسافر ازطریق این فرودگاه جابجا شده‌اند، اظهار کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم این عدد در سال جاری به حدود هشت میلیون مسافر برسد که بیش از دو برابر بالاتر از ظرفیت فعلی فرودگاه خواهد بود.فتاحی افزود: از این رو ما نیاز به آن داریم که ترمینال‌های جدید مانند سلام در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد و شرایط ترمینال ایرانشهر نیز در آینده نزدیک مشخص شود.وی اظهار کرد: در حال حاضر این ترمینال از سوی شرکت مشاور هلندی ناکو در حال انجام مطالعات نهایی است.  

وضعیت مسکن تا یک سال آینده عادی می‌شود

یک کارشناس مسکن گفت: وضعیت مسکن از این بدتر نمی‌شود و حتما منحنی این بخش تا یک سال آینده که از رکود خارج می‌شود به سمت بالا خواهد بود.ابوالحسن میرعمادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قیمت نفت به عنوان محرک اصلی اقتصاد مسکن در آینده متعادل‌تر می‌شود، درآمد جامعه بالا می‌رود و تقاضای مصرفی مسکن افزایش می‌یابد. البته نه به سرعتی که از ابتدای برجام فکر می‌کردیم ولی تا یک سال دیگر اقتصاد مسکن به حالت عادی برمی گردد.وی افزود: عواملی که منجر به ایجاد زنجیره بهم پیوسته رکود مسکن شده هنوز در این بخش  وجود دارد. بعد از امضای برجام همه منتظر تحرکاتی در اقتصاد کشور بودند که هنوز اتفاق نیفتاده است.  

آغاز فعالیت سومین موتور جستجوی وب تا ۶ ماه دیگر

دبیر طرح جویشگر بومی از انعقاد قرارداد با ۲۲ شرکت برای ۱۵ پروژه در راستای ارائه خدمات بومی طرح «جویشگر بومی» خبر داد و گفت: تا ۶ ماه آینده سومین موتور جستجوی متنی تحت وب، وارد بازار می شود.علیرضا یاری درگفتگو با مهر، با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در دو سال اخیر که منتج به تعریف پروژه‌های مهم در حوزه خدمات و محتوای جویشگر بومی شد، اظهار داشت: با توجه به سیاستگذاری شورای راهبری طرح جویشگر بومی، قرار است تمامی سرویس دهنده‌های مرتبط با این طرح، در نهایت با یکدیگر مشارکت داشته و به یک هم افزایی در موضوع جویشگر بومی دست یابیم.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |