شنبه 01 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 13286 15:07 1394/03/24
اخبار کوتاه  امورزیربنایی ۲۵ خرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲۵ خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه  امورزیربنایی ۲۵ خرداد

اخبار کوتاه امورزیربنایی ۲۵ خرداد

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

سطح آب دریاچه ارومیه ۶سانتیمتر پایین آمد

نماینده ستاد احیای دریاچه ارومیه درآذربایجان شرقی گفت که سطح آب این دریاچه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شش سانیتمتر پایین تر است.خلیل ساعی اظهار کرد: البته این میزان کاهش در مقایسه با کاهش های ۴۰ تا ۴۵ سانتیمتری سال های گذشته رقم ناچیزی است و نشانگر تاثیرگذاری طرح های اجرا شده بر احیا و مدیریت آب است.

ساخت دو سد درسرشاخه های هلیل رود متوقف شد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده و با موافقت وزیر نیرو، ساخت دو سد که مطالعات آن انجام شده و قرار بود در سرشاخه های هلیل رود احداث شود، از دستور کار خارج شد.فرج الله عارفی با بیان اینکه استان کرمان دچار تنش آبی است افزود: در گذشته و با بی توجهی کامل مسوولان وقت با تصویب احداث چهار سد و ۲۴ آبگیر، مقدماتی فراهم شد که آب بر روی شهرستان های جنوبی بسته شود و هیچ کس توجهی به این موضوع نکرد.

خط مشی کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد

مدیرکل دفتر تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری ازابلاغ خط مشی کیفیت خبر داد و گفت: اجرای این ابلاغیه هماهنگ با سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری، زمینه توسعه پایدار ایمن و امن صنعت و افزایش رضایت عمومی از حمل ونقل هوایی را فراهم می آورد. آرش خدایی اظهار داشت: سازمان به عنوان نماینده حاکمیت در صنعت حمل ونقل هوایی با سیاست گذاری و نظارت بر حسن اجرای آن ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی زمینه های توسعه صنعت هوایی را فراهم می کند.

عملیات توسعه ۶ فاز پارس جنوبی در بخش دریا سرعت می گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با اشاره به آنکه عملیات توسعه ۶ فاز پارس جنوبی در بخش دریا سرعت می گیرد، گفت: با توجه به برنامه های وزارت نفت برای برداشت هرچه سریعتر از میدان گازی پارس جنوبی، اجرای فازهای موسوم به ٣۵ ماهه در دستور کار امسال شرکت تاسیسات دریایی قرار گرفت.

آخوندی از دعوت سرمایه گذاران خارجی برای توسعه فرودگاه ها خبر داد

وزیر راه و شهرسازی با تشریح اهداف حضور خود در نمایشگاه بین المللی هوایی پاریس، یکی از مهمترین اهداف حضور ایران در این نمایشگاه را مذاکره با شرکت های سازنده برای فروش هواپیما به ایران و دعوت سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در توسعه فرودگاه های کشور دانست.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |