جمعه 31 فروردین، 1403

کدخبر: 70605 19:12 1396/07/17
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ مهر ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ مهر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ مهر ۹۶

اخبار کوتاه کسب و کار ۱۸ مهر ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

بازدید اعضای کمیسیون صنایع مجلس از ایران خودرو کرمانشاه

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از خط تولید این شرکت در کرمانشاه بازدید کردند. به گزارش ایکوپرس،در این بازدید مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از شرایط فعلی و برنامه های آینده این شرکت، به پرسش های نمایندگان خانه ملت پاسخ گفت.گفتنی است کارخانه ایران خودرو کرمانشاه با ظرفیت اسمی سالانه تولید ۳۰ هزار دستگاه و در دو شیفت کاری باهدف توسعه صادرات مرداد ماه سال جاری با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد.در فاز نخست این ‌کارخانه و در یک شیفت کاری، سالانه ۱۵هزار دستگاه پژو پارس تولید می شود که این میزان در دوشیفت کاری به سالانه ۳۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.  

استفاده از قطعات تقلبی خطرات جانی را برای مردم به همراه دارد

مدیرعامل سایپایدک گفت: استفاده از قطعات یدکی تقلبی علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، دربخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد. علیشاهی تاکید کرد: وجود قطعات تقلبی در بازار، یک تهدید بزرگ برای مردم به شمار می‌رود و انتظار داریم تا سازمان‌های مسؤول، نظارت بیشتری بر بازار قطعات خودرو داشته باشند و مجازات سخت‌گیرانه‌تری در برخورد با سودجویان و متقلبان اعمال کنند،‌ چراکه عرضه و استفاده از قطعات تقلبی به صورت مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است.  

رنو به رانندگان زن سعودی رنو کپچر هدیه می‌دهد

شرکت رنوی فرانسه اعلام کرد به ۷ زن نخستی که در عربستان گواهینامه رانندگی خود را به نمایندگی شرکت رنو در این کشور ارائه کنند، خودروی جدید هدیه می دهد.به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری نشنال، شرکت های خودروسازی موجی از انواع تبلیغات را برای جذب مشتریان زن سعودی که به تازگی مجوز رانندگی در این کشور دریافت کرده اند، به راه انداخته اند. در این میان شرکت رنوی فرانسه اعلام کرده به ۷ زن نخستی که در عربستان گواهینامه رانندگی خود را به نمایندگی شرکت رنو در این کشور ارائه کنند، ۷ خودروی جدید هدیه می دهد.این ۷ راننده خوش شانس، خودروی مدل کپچر شرکت رنو را جایزه خواهند گرفت.مروان هایداموس، مدیرعامل بخش خاورمیانه شرکت رنو در این باره گفت: رنو کپچر اولین مدل تولید شده توسط رنو است که نیمی از تیم طراحی آن را متخصصان زن تشکیل می دهند.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |