جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 13796 11:22 1394/04/10
اخبار شرکت ها - 10 تیر 94

اخبار شرکت ها - 10 تیر 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار شرکت ها - 10 تیر 94

اخبار شرکت ها - 10 تیر 94

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

معاون اعتبارات بانک شهر تشریح کرد؛

اقدامات بانک شهر در ارائه تسهیلات در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده

معاون اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اهمیت توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده، اقدامات صورت گرفته در حوزه ارائه تسهیلات و همچنین انتشار اوراق مشارکت به این منظور، در چند سال گذشته را تشریح کرد.به گزارش مدیریت ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، مرتضی خامی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی بانک شهر در حوزه ارائه تسهیلات در خصوص نوسازی و بهسازی ساختمان‌های فرسوده شهری اظهار کرد: این بانک به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات شهری تا کنون تسهیلات ویژه‌ای را به منظور بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در سطح کشور ارائه داده است‌.خامی افزود‌: این اقدامات از طریق اعطای تسهیلات و یا انتشار اوراق مشارکت تخصیص داده است. وی خاطرنشان کرد: در تهران تعداد 1019واحد مسکونی تا انتهای سال93 و در آذربایجان شرقی، قریب بر 870واحد مسکونی از این طریق بازسازی شده‌اند.

سه کمک هزینه خرید" اسپورتیج" برای برندگان جشنواره "من، تو،ما"

دومین دوره از مرحله جدید قرعه کشی جشنواره «من، تو، ما» بانک تجارت برگزار شد و محمد گرمابی ، ندا گل بداغیان و محمدرضا شیاسی ارانی کمک هزینه150 میلیونی خرید خودروی اسپورتیج را از آن خود کردند . به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این قرعه کشی که صبح روز دوشنبه هشتم تیر ماه برگزارشد،محمد گرمابی از شعبه 4015 استان خراسان رضوی، ندا گل بداغیان از شعبه 6020 استان اصفهان و محمدرضا شیاسی ارانی از شعبه 207 منطقه جنوب شرق تهران برنده کمک هزینه150 میلیونی خرید خودروی اسپورتیج شدند .بانک تجارت به منظور برخورداری تعداد بیشتری از هموطنان از جوایز نفیس جشنواره " من ، تو، ما" که به صورت ماهانه برگزار می شود، امکان شرکت در این جشنواره را به صورت خانوادگی فراهم آورده و علاوه بر معرفی سه برنده اصلی کمک هزینه خریدخودرو اسپورتیج ، مبلغ یکصد میلیون ریال حواله خرید فرش دستباف به هر یک از اعضای خانواده این برندگان که حساب جاری کارت افتتاح کرده باشند، اختصاص داده است. لذا هموطنان می‌توانند با افتتاح سپرده به صورت خانوادگی شانس برخورداری خود از این جوایز را افزایش دهند.

همتی مشتریان را پایدارترین و ماندگارترین سرمایه این بانک عنوان کرد

مدیر عامل بانک ملی ایران، مشتریان را پایدارترین و ماندگارترین سرمایه این بانک عنوان کرد و خواستار همکاری و همراهی آنها برای حرکت فعال‌تر بانک ملی ایران در اقتصاد کشور شد.دکتر عبدالناصر همتی در جمع 500 نفر از مشتریان کلان این بانک با تقدیر از حمایت‌های اثرگذار مشتریان در طول سال 1393 ابراز داشت: سال 93 با حمایت مشتریان و تلاش کارکنان این بانک، سال خوبی برای بانک ملی ایران بود و مطمئناً با ادامه حمایت مشتریان جریان فعالیت بانک ملی ایران بهتر از پیش شده و می‌تواند کارهای عظیمی را انجام دهد. وی با عنوان اینکه بانک ملی ایران در سال 1393 مجدداً روی ریل اصلی فعالیت خود قرار گرفت، به تبیین دستاوردهای این بانک در سال گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه در سال 1393 موفق شدیم با وضعیت خیلی خوبی حساب‌های بانک را جمع‌بندی کنیم. همتی افزود: در سال 1393 سهم بانک ملی ایران با رشد 25 درصدی منابع در بازار افزایش یافت.

داود قزلباش مدیرامور اعتباری و مالی پست بانک ایران:

تعیین نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تابعی از وضعیت اقتصادی کشور است

نرخ سود تسهیلات و سپرده‌ها تابعی از وضعیت اقتصادی کشور، انتظارات تورمی و برنامه‌های دولت است که اگر برنامه‌ها و انتظارات تورمی مبنی بر کاهش تورم باشد به تبع آن تبعاتی مثل رکورد ایجاد می‌شود. در همین راستا دولت برای کاهش تورم اقدام به تعدیل نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات می‌نماید که این مهم را شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی بررسی و مصوب می‌کنند. برای گریز از وضعیت رکود، نرخ سود تسهیلات هم تعدیل می‌شود. یکی از برنامه‌های دولت در سال گذشته برای خروج واحدهای تولیدی از رکود، کاهش نرخ تسهیلات و سپرده‌ها بود که انجام شد. بر این اساس پس از مصوبه شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی، هریک از بانک‌ها نیز بر اساس شرایط خود دست به تغییراتی متناسب با آن می‌زنند تا بتوانند جذابیت‌های لازم را برای جذب سپرده‌های مشتریان ایجاد کنند. البته همانطوریکه می‌دانید براساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف سود تسهیلات عقود مبادله‌ای 21درصد و تسهیلات عقود مشارکتی نیز 24درصد است.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |