پنج شنبه 09 فروردین، 1403

کدخبر: 79281 19:23 1396/12/16
اخبار تولید ۱۷ اسفند ۹۶

اخبار تولید ۱۷ اسفند ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
اخبار تولید ۱۷ اسفند ۹۶

اخبار تولید ۱۷ اسفند ۹۶

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

ادغام سایپا و ایران خودرو محلی از طرح ندارد

چند وقتی می شود که صحبت ها از ادغام سایپا و ایران خودرو به گوش می رسد. البته که یکسری درباره ادغام صحبت می کنند و گروهی دیگر هم تکذیب می کنند. اما جدا از تایید و تکذیب آن، سوال اساسی این است که واقعا ادغام این دو غول خودروسازی جاده مخصوص امکان پذیر است؟ محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت در گفتگو با سایت خبری اتاق تهران در این باره صحبت هایی را مطرح کرد.او معتقد است: ابتدا باید بگویم که اصلا ادغام هر شرکتی به این شکل نیست. در واقع افرادی که این صحبت را مطرح می کنند، تنها دیدگاهشان از ترکیب این دو شرکت را مطرح کرده اند. اما به لحاظ عملیاتی و اجرایی این گونه نیست. ایران خودرو و سایپا، دو شرکتی هستند که به طور مستقل کار می کنند و تولیدات خود را دارند. ساختار، سرمایه، مجامع، سهام دار، ترکیب تولیدات و امکانات و شرایط آنها مختص خودشان است. از طرفی ادغام دستور نیست که گفته شود این دو شرکت باید در هم ادغام شوند. همان طور که ساختار فعلی آنها دستوری نبوده و براساس شرایطی شکل گرفته است. بنابراین اصلا به لحاظ کارشناسی مطرح شدن این موضوع نشان دهنده این است که فرد مطرح کننده اصلا شناختی راجع به روش کار ندارد.  

ایران مهم ترین پایگاه غیرفرانسوی تولید سیتروئن می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره سفر هفته گذشته خود به فرانسه و بازدید از کارخانه پژوسیتروئن می گوید طرف فرانسوی آماده انتقال فناوری به ایران و کمک به سایپا جهت ارتقای سطح دانش طراحی خودرو و قطعات است.  به گزارش سایپا نیوز؛ محسن جهرودی که هفته پیش به دعوت کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژوسیتروئن به فرانسه سفر کرده بود در بازگشت به ایران از علاقه مندی دو طرف برای توسعه همکاری ها خبر داده و آن را یکی از مهم ترین دستاوردهای صنعت خودروسازی ایران می داند.مدیرعامل گروه سایپا همچنین اعلام کرده که قرار است خودروهای کلاس شاسی بلند و SUV سیتروئن نیز به سبد تولیدات این شرکت در ایران اضافه شوند.در بازدیدی که مدیرعامل سایپا از مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی سیتروئن در فرانسه داشته، دو طرف بر سر انتقال دانش فنی به ایران و تبدیل کردن این کشور به پایگاه صادرات خودروهای سیتروئن به سرتاسر جهان مقدمات توافق های مهمی را فراهم کرده اند و قرار است در همین راستا ایران به مهم ترین پایگاه تولید سیتروئن در دنیا پس از فرانسه تبدیل شود.  

هشدار ایران خودروبه مشتریان در آستانه سفرهای نوروزی

در آستانه سفرهای نوروزی،در اطلاعیه‌ای نسبت به فعالیت شرکتهای غیرمجاز امدادی در ایام نوروز، هشدار داده شد.به گزارش ایران خودرو، در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، مشاهده شده فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی برخی انجمن‌ها و شرکت‌های متفرقه افزایش پیدا کرده و با عناوین اغلب نادرست، سعی در دریافت وجه به اشکال مختلف از هموطنان دارند. حال آنکه در برابر دریافت این وجوه، خدمات خاص یا مناسبی به دارندگان خودرو نیز ارائه نمی‌شود.شرکت امدادخودروایران ضمن هشدار و آگاهی به هموطنان به‌ویژه دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از آنان خواست تا تحت تاثیر این اقدامات و تبلیغات کاذب قرار نگرفته و در صورت نیاز، خدمات امدادی را تنها از طریق شماره تماس سراسری۰۹۶۴۴۰ مطالبه کنند.  

طرح بازدید رایگان نورورزی پرشیاخودرو آغاز شد

شرکت پرشیاخودرو طرح بازدید رایگان خودروهای BMW را در کلیه مراکز خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور آغاز کرد. در این طرح ، بازدیدهای خودرو ویژه فصل بهار توسط تکنسین های مجرب این شرکت انجام می گردد. از جمله مهم ترین مواردی که در این کمپین مورد بررسی قرار می گیرند می توان به ؛ چکاپ مایعات سطح خودرو، چک نشتی روغن و آب، بازدید سیستم تعلیق جلو و عقب ، بازدید تسمه ها،  بازدید لنت، روغن و دیسک و … اشاره کرد. همچنین می توان علاوه بر استفاده از این طرح، هدیه خود را از پرشیا خودرو دریافت نمائید.طرح بازدید رایگان پاییزی پرشیاخودرو از ۱۲ تا ۲۵ اسفند ماه ادامه ادامه خواهد داشت.  


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |