سه شنبه 04 اردیبهشت، 1403

کدخبر: 51336 16:27 1395/10/26
آغاز پذیره‌نویسی صندوق زمین و ساختمان نگین

آغاز پذیره‌نویسی صندوق زمین و ساختمان نگین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
آغاز پذیره‌نویسی صندوق زمین و ساختمان نگین

آغاز پذیره‌نویسی صندوق زمین و ساختمان نگین

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

گروه اقتصادی آنا نوشت: بانک مسکن اعلام کرد که واحدهای این صندوق از امروز در بازار ابزارهای نوین مالی بورس اوراق بهادار تهران پذیره نویسی می‌شود و این پذیره‌نویسی تا روز شنبه ۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

متراژ زمین محل پروژه صندوق نگین شهرری ۵ هزار و ۲۶۹ مترمربع، زیربنای کل ۳۳هزار و ۳۷۲ مترمربع و زیربنای مفید این پروژه ۲۱ هزار و ۱۶۸ مترمربع است که نرخ بازدهی سالیانه صندوق هم ۱۷٫۹۳ درصد و نرخ بازدهی سالیانه پروژه ۱۸٫۸۶ درصد برآورد شده است. همچنین نوع کاربری این پروژه مسکونی و غیرمسکونی و مدت ساخت پروژه نیز ۳ ساله خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری بانک مسکن در این باره گفته است، این صندوق که از مصادیق صندوق‌های سرمایه گذاری موضوع بند ۲۱ ماده یک قانون بازار اوراق بهادار و بند یک ابزارها و نهادهای مالی جدید محسوب می‌شود، با جمع‌آوری وجوه از متقاضیان سرمایه گذاری در صندوق، نسبت به ساخت پروژه اقدام می‌کند.

فاضلیان تاکید کرده صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان نگین شهر ری در تاریخ ۱۲ آبان امسال به ثبت رسیده و عواید ناشی از فروش واحدهای ساختمانی بین سرمایه گذاران پروژه تقسیم می‌شود.

گفتنی است، این پروژه شامل ۲۹۵ واحد مسکونی و ۴ واحد درمانی، با هزینه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال در شهر ری احداث می‌شود.

شرکت تامین سرمایه بانک مسکن مدیر صندوق، شرکت سرمایه گذارى مسکن تهران مدیر ساخت و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن نیز متعهد پذیره نویس و بازارگردان صندوق هستند.



  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |