جمعه 10 فروردین، 1403

کدخبر: 49098 16:51 1395/09/28
شیوه جدید تبلیغات با طعم شوک چند دقیقه ای

شیوه جدید تبلیغات با طعم شوک چند دقیقه ای

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی
شیوه جدید تبلیغات با طعم شوک چند دقیقه ای

شیوه جدید تبلیغات با طعم شوک چند دقیقه ای

دسته‌بندی: بدون دسته‌بندی

با هدف گسترش فرهنگ مصرف و استفاده درست از لوازم خانگی کلید خورد:

مهدی زاهدی-استفاده از شیوه های جدید تبلیغ با هدف گسترش فرهنگ مصرف استفاده درست از لوازم خانگی و آب در شسشو کلید خورد و شرکت پریل تحت لیسانس و تکنولوژی هنکل آلمان با استفاده از شیوه ای نوین در مارکتینگ در مجتمع ارگ تجریش محصول جدیدی را برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشیویی به بازار معرفی کرد. به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد، مسئولان این شرکت در حضور خبرنگاران و البته بدون اینکه حتی خبرنگاران از اتفاقی که قرار است رخ دهد اطلاعی داشته باشند برنامه ای را تدارک دیده بودند که می توان از آن به نام « شیوه جدید تبلیغات با طعم شوک چند دقیقه ای» یاد کرد. ماجرا از جایی آغاز شد که بلندگوهای مجتمع به طور ناگهان خبر از وقوع یک اتفاق در بیرون از مجتمع را اعلام کردند، در این اعلام عمومی، مسئولان حراست از مردم خواستند خونسردی خود  راحفظ کرده و قول دادند تا لحظاتی بعد تصاویر اتفاق را از مانیتورهای طبقات به آنها نشان خواهند داد؛ پس از دقایقی تصاویری از بیرون مجتمع که حضور نیروهای امدادی را نشان می داد پخش شد اما چند لحظه بیش تر طول نکشید که با نشان دادن یک ماشین ظرفشویی در تصاویر، حاضرین درمجتمع متوجه شدند که اتفاق ناگواری رخ نداده است.

خودکشى ماشین ظرفشویى در مجتمع تجارى!

مسئولان این شرکت درباره این شیوه تبلیغات این چنین اظهارنظر کردند : بهره گیرى از تکنولوژى چند سالى است در میان جامعه رواج پیدا کرده اما عدم آگاهى مردم از استفاده صحیح از تکنولوژى سبب شده تا خانواده ها با مشکلات زیادى مواجه شوند. شرکت هنکل، تولید کننده محصولات شوینده با آغاز کمپین استفاده صحیح از ماشین ظرفشویى، تلاش دارد تا با حمایت از اقتصاد خانواده، نقش موثرى در حفظ محیط زیست و انرژى هاى طبیعى داشته باشد. بر همین اساس شرکت هنکل با اجراى یک پرفورمنس آموزشى- تبلیغاتى در مجتمع ارگ تجریش و با دستمایه قراردادن خودکشى یک ماشین ظرفشویى با نام "دیشى" و با همراه کردن صدها مخاطب در این مجتمع،تلاش کرد تا مصرف کننده ایرانى را با این کمپین همراه کند.

مصرف کنندگان ایرانی از تبلیغات سنتی خسته شده اند

در حاشیه این مراسم رحیم شیوری مدیرمارکتینگ شرکت هنکل درایرانهم در جمع خبرنگاران حاضر شد و با تاکید براینکه مصرف کنندگان ایرانی از تبلیغات سنتی خسته شده اند ،اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا با استفاده از شیوه های جدید و ظرفیت شبکه های مجازی تبلیغات متفاوت و درازمدتی را به مدت ۸ ماه باهدف تبلیغ محصول و استفاده درست از لوازم خانگی به ویژه ماشین ظرفشویی و لباسشویی آغاز کنیم . مدیر مارکتینگ شرکت هنکل درایران گفت: براساس تحلیل شرکت هنکل در ایران، عدم آگاهى مردم از استفاده صحیح از لوازم خانگى و مخصوصا ماشینهاى ظرفشویى سبب شده تا علاوه بر مصرف بى رویه آب و برق که گنجینه دنیاى کنونى است، خسارتهاى بسیارى به ماشینهاى ظرفشویى وارد شود که رابطه مستقیمى با ضربه به اقتصاد خانواده دارد. شیورى افزود: کمپین استفاده صحیح از لوازم خانگى و مواد شوینده با کیفیت و مجاز از امروز آغاز شده  به مدت ۸ ماه ادامه خواهد یافت.کاراکترها و شخصیتهاى انیمیشنى با هدف آموزش و آگاه ساختن مردم طراحى شده و پیش بینى مى کنیم این کمپین و نحوه اجراى آن  با استقبال خوب مردم مواجه شود. مدیرمارکتینگ هنکل در ایران ادامه داد: امروز تعداد زیادى از مردم و اهالى رسانه در آغاز این کمپین و نمایش، ما را همراهى کردند و امیدوارم بتوانیم با حمایت و همراهى مردم و رسانه ها نقش موثرى در حفظ محیط زیست و اقتصاد خانواده ایرانى داشته باشیم.مسوولیت اجتماعى ما به عنوان یک برند محبوب بین المللى ایجاب مى کند تا حامى سیاره عزیزمان و خانوار ایرانى باشیم. گفتنى است " فلش ماب" ساخته شده با نام " ماریا و دیشى" توانست مخاطبان بسیارى  را غافلگیر و جذب کند، همچنین انتشار این ویدئو در فضاى مجازى نیز با استقبال بسیارى مواجه شد." ماریا و دیشى" به زودى در خانه هر ایرانى حضور خواهند داشت.


  • دیدگاهی برای این نوشته ثبت نشده است.
  • افزودن دیدگاه


JahanEghtesadNewsPaper

جستجو


  |